תקשורת ומדיה

אופירה אסייג נשברת: "החור בלב עמוק עד הנשמה"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, העלתה לסטורי שלה באינסטגרם סרטון עוצמתי מכיכר החטופים וכתבה כך: "כשהחור עמוק בלב עד הנשמה. מתפללת שיעמדו כאן כל החטופים כאנשים בנשמתם. בקרוב. אמן"
תום נחום |  6
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-42 של המלחמה בעזה (שישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק וייתכן שנקודת השבירה קרובה, בטח לאחר המצאות חומר רב על החטופים, כאשר מעל 200 חטופים עדיין מוחזקים ברצועת עזה כשבויים.
מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שיתפה בסטורי שלה באינסטגרם סרטון קשה ועוצמתי מאוד מהמיזם בכיכר החטופים וכתבה לצד הפסלים הדוממים שמייצגים את הדממה הגדולה שנשארה מאז ה-7 באוקטובר וכתבה כך: "כשהחור עמוק בלב עד הנשמה. מתפללת שיעמדו כאן כל החטופים כאנשים בנשמתם. בקרוב. אמן".

בתוך כך, אחרי ששגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, פרסם כי בשבוע הבא הוא עתיד להקרין את סרט הזוועות שמתעד את מעשי הטבח של מחבלי החמאס בבניין האו"ם בניו יורק, לאחר שהסרט בן ה-40 דקות הוקרן כבר בפני חברי כנסת ישראל, פוליטיקאים ומשפיענים ברחבי העולם, הוא זכה לגיבוי ופרגון מפתיע למדי מאופירה אסייג, מגישת קשת 12.
אסייג קבעה כי: "גלעד ארדן עושה עבודה מדהימה באו"ם", כאשר היא תייגה בסטורי שהעלתה את השגריר ארדן והוסיפה את הקטע בעיתונות על כך שיקרין את סרט הזוועות המדובר גם לעיני המזכ"ל אנטוניו גוטרש.
ארדן אמר בסרטון כי:״בשבוע הבא אקרין בבניין האו״ם את סרט הזוועות מהטבח שביצע חמאס. הגיע הזמן שהאו״ם המעוות והרקוב מוסרית, יראה במו עיניו לאיזה רוצחים ברבריים דואגים בבניין האו״ם ואולי בעקבות ההקרנה חלק מבכירי האו״ם והשגרירים יתפכחו וסוף סוף יגנו את חמאס״.
  

זהו לא המעשה הראשון של השגריר ארדן, במסגרת העלאת המודעות למעשי הטבח של החמאס באו"ם. רק לאחרונה, הוא וצוותו נכחו בדיון באו"ם במסגרתו ענדו טלאי צהוב כאות מחאה על הטבח הנוראי שעברו תושבי הדרום בשבת השחורה.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    bds (ל"ת)
    אופירע 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא אמינה
    חגית 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפשת כותרות חסרת אמינות
    סגור
  • 4.
    אישה הזו צבועה ודוחה משחקת משחק כפול הכול אצלה פייק (ל"ת)
    מעיין 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מי האשה הזאת ? (ל"ת)
    שוקי קרן 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הלוואי ומהדכאון תשב בבית לצמיתות. (ל"ת)
    יוסי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל מילה בלוך והצדה..אפי י רע..שותפה ברוע (ל"ת)
    הרצקוביץ 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור