בארץ

יו"ר יד ושם נגד גלעד ארדן: "מבזה את קורבנות השואה"

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם בדיון מועצת הביטחון, ותקף את שתיקתה אל מול הזוועות שביצעו מחבלי חמאס, וכאות מחאה ענד טלאי צהוב. יו"ר יד ושם דני דיין, ממש לא אהב את המהלך של ארדן: "הטלאי הצהוב מסמל חוסר אונים של העם היהודי והיותו נתון לחסדי אחרים. כיום יש לנו מדינה עצמאית וצבא חזק. אנו אדונים לגורלנו"
מערכת ice |  3
גלעד ארדן והטלאי הצהוב (צילום דוברות שגרירות ישראל באום)
שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם אמש (שני) בדיון מועצת הביטחון, ותקף את שתיקתה אל מול הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, וכאות מחאה ענד יחד עם הצוות שלו טלאי צהוב.
״כשבני משפחתי נשלחו לתאי הגזים- העולם שתק. היום אחרי שתינוקות יהודיים שוב נשרפו בחיים- מועצת הביטחון שותקת. לא  למדתם דבר בשמונים השנים האחרונות! האו״ם שכח למה הוא נוסד! אבל אנחנו נדאג להזכיר לו: מעתה ואילך, הצוות שלי ואני נענוד טלאי צהוב שיזכיר לכם את חרפת שתיקתכם. ונישא אותו בגאון עד שנחסל את החמאס הנאצי. NEVER AGAIN, זה עכשיו!״
השגריר ארדן סיפר למועצת הביטחון שבסמוך לטבח,  חמינאי צייץ ללא הרף דברי שטנה והסתה נגד ישראל: ״הוא טען שישראל גוססת וקרא להשמדתה. אם להיטלר היה חשבון טוויטר, הוא היה נראה הדיוק כמו של חמינאי. ואת נציגי הרוצח הזה, מזכ״ל האו״ם פוגש בלי מילת גינוי. איזו חרפה. שלא תטעו! איסמעיל הנייה הוא לא הפיהרר היטלר. התפקיד הזה שמור לאייתולה חמינאי. איראן הם הנאצים בני זמננו. וחמאס היא אחת מיחידות המוות שלהם״.
השגריר ארדן ביקש מהמועצה להבין את גודל הרגע:  ״העולם נמצא בפרשת דרכים. האם יאמץ גישה תבוסתנית או עוצמתית? אנחנו הותקפנו על ידי הנאצים של החמאס. אבל היום בשונה מאז, איננו חסרי הגנה. יש לנו מדינה וצבא חזק. אנחנו האריה של יהודה ואנחנו נגן על עצמנו!״
יו"ר יד ושם דני דיין, יצא נגד מעשיו של ארדן: "הצטערנו לראות את חברי משלחת ישראל לאו"ם עונדים טלאי צהוב. מעשה זה מבזה הן את קורבנות השואה והן את מדינת ישראל. הטלאי הצהוב מסמל חוסר אונים של העם היהודי והיותו נתון לחסדי אחרים. כיום יש לנו מדינה עצמאית וצבא חזק. אנו אדונים לגורלנו. על הדש נשים היום דגל כחול-לבן, לא טלאי צהוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טעות
    אברהם 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבין מי הדביל שמינה את דני דיין ליו"ר יד ושם. מהיום גם אני אלך עם טלאי צהוב כי העולם שותק ובמיוחד על עליית האסלאם באירופה נגד היהודים.
    סגור
  • 2.
    לא מבזה ולא בטיח !
    דוד 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מזכיר להם בדיוק מה הם עשו ליהודים כל האירופאים האילו. צבועים כולם ושקרנים חוץ מכמה בודדים חסידי אומות העולם. כל הכבוד לארדן! ואגב נכון מה שנכתב בטוטבק שלפני פה.."כשדיברנו באנטישמיות נגד החרדים לא שמענו אותך מצייץ...."
    סגור
  • 1.
    דני תשתוק
    דני דיין 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשדיברנו באנטישמיות נגד החרדים לא שמענו אותך מצייץ....
    סגור