בעולם

סרט הזוועות הוקרן באו"ם, ארדן: "המזכ"ל צריך להתפטר"

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית, קיים היום הקרנה מיוחדת לשגרירים ודיפלומטים בכירים,  של ״סרט הזוועות״ המאגד סרטונים אותנטיים מהטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר: "מזכ"ל האו"ם הפך לתומך טרור - הוא חרפה, קורא לו להתפטר. אסור לתת לאיש הזה לגיטימציה"
מערכת ice | 
אנטוניו גוטרש מזכ"ל האו"ם (צילום shutterstock)
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ממשיך באמירות שלו נגד מדינת ישראל, כשנראה שהוא ממשיך בקו ציני במיוחד של ביקורת על המדינה ואפס ביקורת על חמאס והפעולות הרצחניות שלו למן יום הפתיחה של מלחמת 'חרבות ברזל'.
גוטרש גינה בצורה חריפה את הפצצת האמבולנס שהסיע פעילי חמאס בתוך עזה תוך שהוא מתעלם בכך שנעשה שימוש בציוד אזרחי רפואי כדי לשרת את ארגון הטרור ולא דיבר על רצח אנשי מד"א על ידי חמאס ב-7.10 או הירי של טילים על בית החולים ברזילי וכדומה.

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן אמר בראיון לרשת ב': "מזכ"ל האו"ם הפך לתומך טרור - הוא חרפה, קורא לו להתפטר. אסור לתת לאיש הזה לגיטימציה. חמאס יורה שנים על ביה"ח ברזילי ומעולם לא שמענו מילה שלו. הוא תמיד מגיב בלי לבדוק את העובדות" .
במקביל, שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית, קיים היום הקרנה מיוחדת לשגרירים ודיפלומטים בכירים,  של ״סרט הזוועות״ המאגד סרטונים אותנטיים מהטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. 
להקרנה הוזמנו עשרות שגרירי או״ם, דיפלומטים בכירים וקונסולים כלליים. הסרט כלל חומרים גרפיים, לרבות תיעוד של מקרי רצח רבים ותקיפות וויזואליות קשות לצפייה. להקרנה הגיעו שגרירים וקונסולים ממדינות שונות, ביניהן: ארה״ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, אלבניה, קנדה, קרואטיה, צ׳כיה, קפריסין, יוון, גואטמלה, הונגריה, סלובניה, בולגריה, פולין, פיג׳י ונוספות. 
השגריר ארדן אמר: ״נמשיך להציג את הזוועות שביצע החמאס הנאצי באזרחים חפים מפשע - באו״ם, לשגרירים, לדיפלומטים בכירים ולכל מקבל החלטות או בעל השפעה, כדי להראות ולהזכיר לעולם שאנחנו מתמודדים עם ארגון טרור שמטרתו השמדת ישראל. הזוועות ותאוות הרצח בסרטון ממחישות זאת בצורה החזקה ביותר ולכן ישראל לא תעצור ולא תהיה הפסקת אש עד שנעמוד ביעדים שהצבנו - ריסוק החמאס ולהשיב את החטופים הביתה״.
מ״מ הקונסול הכללי בניו יורק, אביב עזרא: ״לא נפסיק להזכיר לעולם את האכזריות הבלתי נתפסת של חמאס, במיוחד כעת שהמבצע ברצועה בהתעצמות. חשוב שהעולם יבין מדוע קריטי להמשיך את המבצע עד להסרת האיום החמאסי והחזרת החטופים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה