תקשורת ומדיה

ערוץ 14 תחת מתקפה: "סגדתם לשבת והפקרתם את הציבור"

יריב אופנהיימר הגיב לסערת דבריו של מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, על המסיבה ברעים: "לא נשכח איזה ערוץ העדיף את השבת על פני פיקוח נפש ובחר לא לשדר ב-7/10 כי הסגידה לשבת חשובה יותר מערך החיים"
תום נחום |  2
ערוץ 14 (צילום מסך)
ינון מגל, מגיש התוכנית הפטריוטים בערוץ 14, עורר סערה ענקית ברשת, אחרי שקטע שלו משידור בתוכנית הועלה לטוויטר, בוא הוא דיבר על מסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, בה אירע טבח מחריד ב-7.10 על ידי מרצחי החמאס, שרצחו 364 מבלים שהגיעו לחגוג את החיים, וטען כי מה שהפריע לו היה "שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה".
בין מי שתקפו את מגל ואת ערוץ 14 בעקבות הסערה הוא מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, יריב אופנהיימר, שכתב: "לא נשכח איזה ערוץ העדיף את השבת על פני פיקוח נפש ובחר לא לשדר ב-7/10. בשעה שבערוצי התקשורת האמיתיים הצילו חיים, נתנו הנחיות והכווינו כוחות, לא נשכח מי הפקיר את הציבור לגורלו, כי הסגידה לשבת חשובה יותר מערך החיים".
התגובות לא איחרו לבוא, כאשר מי שתקפה את ינון מגל היא מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל בטבח הנורא ברעים. אדם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "לא חשבתי ששטות שמישהו אומר בטלוויזיה יכולה להכאיב לי ככה".
אדם המשיכה: "שמישהו ירשה לעצמו לבזות את זכרה של הגורה המתוקה והשמחה שלי שבאה לרקוד וסיימה את חייה בירייה. שיטיל דופי בכל מי שנאנסה, נשחטה, שנלקחו ממנה החיים, העתיד, הקמת משפחה, הצלחות, חלומות, טיולים וחוויות".
אדם המשיכה: "אני נשרפת כל יום מגעגוע, שהופך את החיים של כולנו לגיהנום צרוף של כאב וחוסר. אני משחזרת כל לילה לפני השינה את הרגעים האחרונים שלה, את הצעדים של המחבל מתקרב, את ההדק, את השנייה הזאת שהכדור חדר לליבה. אני מתחננת שלא ניתן לאף אחד להטיל דופי בנרצחים. זה הדבר הכי מכוער שיכול להיות".
מגל הגיב למתקפה הקשה נגדו מכיוונם של רבים בתקשורת וכתב בציוץ בנושא: "לא הבנתי מה פיד שמאל כל כך התרגש מכך שאמרתי שהפריע לי שאנשים בנובה רקדו עם פסל של בודהה. כן. אני יהודי. דוס. אמוני. רליגיוזי. ופסל של בודהה מסמל עבורי עבודה זרה. וזה מפריע לי. פשוט. מותר לי?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלום עכשיו סכין בגב
    משה 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשליה אחת גדולה
    סגור
  • 1.
    הבגידות באשתך שהפכה לגרושתך גם חלק מהיותך דוס אמוני?
    ערן 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ההטרדות המיניות גם דוס אמוני?
    סגור