דעות

15 הסיבות הכי טובות לפטר לקוח

הלקוח משקר לך, עוקף אותך ופונה ישירות לכתבים, מתעצבן בגלל בלעדיות, ואולי המוצר שלו פשוט זבל? לעודד פריד יש רעיון מה לעשות עם כאלה לקוחות
לא, זה לא רק הלקוחות שלכם, גם לאחרים יש לקוחות כאלה. יחד עם חבריי הטובים מקבוצת הפייסבוק של ענף יחסי הציבור PRguru הרכבתי את רשימת 15 הסיבות הכי טובות לפטר את הלקוח שלך. אז נכון ש\"הלקוח תמיד צודק\", אבל לפעמים בא לנו שיהיה צודק במקום אחר.
1. הוא מוציא חומרים לתקשורת במקביל אליך, ו\'שוכח\' ליידע אותך.
2. כשבמקום לטפח את היחסים שלך עם הכתבים בשבילו, אתה מוצא את עצמך מכסח את היחסים איתם בגללו.
3. הוא משקר לך וגורם לך לשקר לתקשורת.
4. הוא זורק את הנאום שכתבת לו ומדבר במשך שעה וחצי עם כל התקשורת הישראלית תוך כדי שהוא קובר את עצמו ואת עתידו (מישהו אמר משה קצב?).
5. אתה עובד יומיים על תכנית לקידום מוצר שלו ואז הוא הולך וסוגר דיל עם אתר קופונים.
6. הוא אומר לך, \"תעשה לי פייסבוק\" - ובחינם (!!!), כי אתה יועץ התקשורת שלו וזה ברור שזה חלק מהריטיינר.
7. כי אם זה לא ערוץ 2, הוא לא מוכן להתראיין.
8. הוא סופר אייטמים בכמות ולא באיכות.
9. כשיש אחלה אייטם אז היא זורקת לך שהיא החברה הכי טובה של העורך הראשי של העיתון, שיכול בעצם להכניס לה כל אייטם שתרצה.
10. הוא לא מבין למה הוא צריך לתת לך חומר לתקשורת, הרי אתה אמור לעשות את העבודה לבד.
11. יום אחרי ששמת אותו על השער של 7 ימים / גלובס / TheMarker, הוא מתקשר בעצבים כי אשתו אמרה שהוא יצא מקריח בתמונה.
12. הוא מתבלבל וחושב שהוא איש המקצוע ולא אתה.
13. הוא לא מבין למה \"זה\" לא יכול להופיע במקביל גם בידיעות אחרונות, גם במעריב גם בישראל היום וגם בהארץ.
14. כי הוא נודניק, המוצר שלו לא שווה כלום, כולם כבר כתבו על ה\"חידוש\" שלו לפני שנתיים, ולמרות שהוא חושב שהוא חצי אלוהים, הוא משלם כמו חצי בנאדם.
15. ואם כבר מדבר על התשלום - הוא \"שוכח\" לשלם.
עודד פריד הוא יועץ תקשורת במשרד \'גיא אופק תקשורת\'
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אליפות!
    מיכל 11/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע!!!
    סגור
  • 7.
    יש סיבה אחת למה לפטר לקוח
    יחץ 11/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא לא משלם. בתור יועץ אולי יש לכותב את הלוקסוס לפטר לקוחות,אבל כשיש משרד עם עובדים אזי זה לוקסוס יקר מאוד
    סגור
  • 6.
    מעולה :))
    רונית 11/2011/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ"כ נכון...
    סגור
  • 5.
    לפני שסוגרים חוזה - לעבור על כל הסעיפים הללו
    הילה 11/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולעשות ללקוח שיעור קטן ביח"צ - זה עוזר פלאים!!
    סגור
  • 4.
    עודד, כשתיצבור ניסיון משמעותי תבין...
    אובייקטיבי 11/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא תשחק משחקים ילדותיים של מי חזק יותר אתה או הלקוח... הלקוח הוא המשלם את משכורתך, וברוב המקרים אן יש בעיות הן נובעת מחוסר ניסיון של היחצן...
    סגור
  • 3.
    האחריות עליך לא משנה מה !!! אז
    רובי 11/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כחברה שנותנת לו שירותיים הייתה צריכה לבקש מהלקוח שלך להעביר לאישה את הכתבה/תמונה ולשמוע דעתה על התמונה !!!!
    סגור
  • 2.
    מה אתה רוצה ?!!?? - אתה מוכר לו
    רובי 11/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי 8- הוא סופר אייטמים בכמות ולא באיכות. אתה מוכר לו אייטמים !!!! איך הוא יכול לבדוק את האיכות!!!!???? מכירות?? יש לך מערכת שבודקת כמה הגיע האייטם האיכותי שלך !!!! אהה????
    סגור
  • 1.
    חחח חמוד מאוד (ל"ת)
    אנונימי 11/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור