דעות
15 הסיבות הכי טובות לפטר לקוח
הלקוח משקר לך, עוקף אותך ופונה ישירות לכתבים, מתעצבן בגלל בלעדיות, ואולי המוצר שלו פשוט זבל? לעודד פריד יש רעיון מה לעשות עם כאלה לקוחות
לא, זה לא רק הלקוחות שלכם, גם לאחרים יש לקוחות כאלה. יחד עם חבריי הטובים מקבוצת הפייסבוק של ענף יחסי הציבור PRguru הרכבתי את רשימת 15 הסיבות הכי טובות לפטר את הלקוח שלך. אז נכון ש\"הלקוח תמיד צודק\", אבל לפעמים בא לנו שיהיה צודק במקום אחר.
1. הוא מוציא חומרים לתקשורת במקביל אליך, ו\'שוכח\' ליידע אותך.
2. כשבמקום לטפח את היחסים שלך עם הכתבים בשבילו, אתה מוצא את עצמך מכסח את היחסים איתם בגללו.
3. הוא משקר לך וגורם לך לשקר לתקשורת.
4. הוא זורק את הנאום שכתבת לו ומדבר במשך שעה וחצי עם כל התקשורת הישראלית תוך כדי שהוא קובר את עצמו ואת עתידו (מישהו אמר משה קצב?).
5. אתה עובד יומיים על תכנית לקידום מוצר שלו ואז הוא הולך וסוגר דיל עם אתר קופונים.
6. הוא אומר לך, \"תעשה לי פייסבוק\" - ובחינם (!!!), כי אתה יועץ התקשורת שלו וזה ברור שזה חלק מהריטיינר.
7. כי אם זה לא ערוץ 2, הוא לא מוכן להתראיין.
8. הוא סופר אייטמים בכמות ולא באיכות.
9. כשיש אחלה אייטם אז היא זורקת לך שהיא החברה הכי טובה של העורך הראשי של העיתון, שיכול בעצם להכניס לה כל אייטם שתרצה.
10. הוא לא מבין למה הוא צריך לתת לך חומר לתקשורת, הרי אתה אמור לעשות את העבודה לבד.
11. יום אחרי ששמת אותו על השער של 7 ימים / גלובס / TheMarker, הוא מתקשר בעצבים כי אשתו אמרה שהוא יצא מקריח בתמונה.
12. הוא מתבלבל וחושב שהוא איש המקצוע ולא אתה.
13. הוא לא מבין למה \"זה\" לא יכול להופיע במקביל גם בידיעות אחרונות, גם במעריב גם בישראל היום וגם בהארץ.
14. כי הוא נודניק, המוצר שלו לא שווה כלום, כולם כבר כתבו על ה\"חידוש\" שלו לפני שנתיים, ולמרות שהוא חושב שהוא חצי אלוהים, הוא משלם כמו חצי בנאדם.
15. ואם כבר מדבר על התשלום - הוא \"שוכח\" לשלם.
עודד פריד הוא יועץ תקשורת במשרד \'גיא אופק תקשורת\'
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.אליפות!מיכל 11/2011/13הגב לתגובה זו0 0כל מילה בסלע!!!סגור
-
7.יש סיבה אחת למה לפטר לקוחיחץ 11/2011/09הגב לתגובה זו0 0שהוא לא משלם. בתור יועץ אולי יש לכותב את הלוקסוס לפטר לקוחות,אבל כשיש משרד עם עובדים אזי זה לוקסוס יקר מאודסגור
-
6.מעולה :))רונית 11/2011/06הגב לתגובה זו0 0כ"כ נכון...סגור
-
5.לפני שסוגרים חוזה - לעבור על כל הסעיפים הללוהילה 11/2011/03הגב לתגובה זו0 0ולעשות ללקוח שיעור קטן ביח"צ - זה עוזר פלאים!!סגור
-
4.עודד, כשתיצבור ניסיון משמעותי תבין...אובייקטיבי 11/2011/03הגב לתגובה זו0 0ולא תשחק משחקים ילדותיים של מי חזק יותר אתה או הלקוח... הלקוח הוא המשלם את משכורתך, וברוב המקרים אן יש בעיות הן נובעת מחוסר ניסיון של היחצן...סגור
-
3.האחריות עליך לא משנה מה !!! אזרובי 11/2011/03הגב לתגובה זו0 0אתה כחברה שנותנת לו שירותיים הייתה צריכה לבקש מהלקוח שלך להעביר לאישה את הכתבה/תמונה ולשמוע דעתה על התמונה !!!!סגור
-
2.מה אתה רוצה ?!!?? - אתה מוכר לורובי 11/2011/03הגב לתגובה זו0 0לגבי 8- הוא סופר אייטמים בכמות ולא באיכות. אתה מוכר לו אייטמים !!!! איך הוא יכול לבדוק את האיכות!!!!???? מכירות?? יש לך מערכת שבודקת כמה הגיע האייטם האיכותי שלך !!!! אהה????סגור
-
1.חחח חמוד מאוד (ל"ת)אנונימי 11/2011/03הגב לתגובה זו0 0סגור


