מינויים

חברת הסייבר הישראלית מודיעה: זהו סגן הנשיא החדש

חברת Guardz מודיעה על מינוי חדש: טל אייזנר מצטרף לאחר תפקיד בכיר בצ'ק פוינט. תפקידו של אייזנר בחברה יהיה סגן נשיאה ומנהל שיווק מוצר החברה
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת הסייבר הישראלית Guardz הודיעה היום (חמישי) על הצטרפותו של טל אייזנר להנהלת החברה כסגן נשיא ומנהל שיווק המוצר של החברה. אייזנר הוביל בחמש השנים האחרונות את תחום השיווק בזרוע המחקר והמודיעין של ענקית הסייבר צ'ק פוינט, ומביא לחברה יותר משני עשורי נסיון בתחומי אסטרטגיה ושיווק בעולמות הביטחון השונים. 
אייזנר מצטרף לחברה בתקופת תנופה משמעותית. החברה השלימה לאחרונה גיוס סבב A בסך 18 מיליון דולר וגייסה עד כה בסה"כ כ-30 מיליון דולרים מקרנות מובילות כגון Hanaco Ventures, Glilot Capital, iAngels, Cyverse Capital ו-GKFF Ventures.
החברה כבר מגינה על אלפי עסקים ברחבי העולם באמצעות מאות ספקי שירות (MSPs). בשבוע האחרון הכריזה החברה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית הסייבר הגלובלית SentinalOne אשר כולל השקעה בה באמצעות זרוע ההשקעות S Ventures ושיתוף פעולה ב פיתוח הטכנולוגיה של Guardz והמשך התרחבותה לספקי שירות (MSPs) ועסקים קטנים ובינוניים בפריסה גלובלית.
עסקים קטנים ובינוניים מהווים את השדרה המרכזית של הכלכלה העולמית. רבים מהם מחזיקים במידע חשוב ורגיש כגון פרטי אשראי, מידע רפואי וידע מקצועי החיוני לפעילותם אך לרובם אין גישה לכוח אדם מיומן, פתרונות וידע בתחום אבטחת הסייבר.על פי הערכות, כ-43% מתקיפות הסייבר מכוונות לעסקים קטנים ובינוניים כאשר רק 26% מהעסקים בארה"ב מחזיקים בביטוח מפני תקיפות סייבר. בישראל הסיכון לתקיפת סייבר משמעותי אף יותר עקב תקיפות של ארגונים הפועלים תחת מוטיבציה מדינית.

"אני שמח ונרגש להצטרף ל-Guardz בתקופה של צמיחה גלובלית מרשימה", אמר טל אייזנר. "Guardz מציעה גישה ייחודית וחדשנית בתחום האבטחה לעסקים קטנים ובינוניים בתקופה של עלייה דרסטית בכמות התקיפות ומורכבותן. אני מודה לדור אייזנר ואלון לביא על האמון בי וגאה לקדם יחד איתם את חוסנם וביטחונם של עסקים בכל העולם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה