מינויים

פעיל ליכוד ושגריר לשעבר: שבתאי צור הוא יו''ר הטוטו-ווינר החדש

שר האוצר ישראל כץ ושר התרבות והספורט חילי טרופר הודיעו על המינוי לאחר שמשנת 2019 לא מונה יו''ר קבוע לתפקיד. בעברו כיהן כראש עיריית אשקלון ובתפקידו האחרון כיהן כ-שגריר ישראל בגאורגיה
ארנולד נטייב | 
שבתאי צור (צילום פרטי)
שר האוצר ישראל כץ ושר התרבות והספורט חילי טרופר הודיעו היום (רביעי), על מינויו של שבתאי צור ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט טוטו-ווינר. צור הוא פעיל ליכוד שנחשב למקורב לשר האוצר כץ. בעברו כיהן כראש עיריית אשקלון ותפקידו האחרון היה שגריר ישראל בגאורגיה.
זהו המינוי האחרון של הממשלה המכהנת לפני שהכנסת פוזרה, בעבר גם היה מועמד מטעמה של שרת התחבורה מירי רגב לתפקיד בדירקטוריון נמל אשדוד. צור נכנס לתפקיד יו"ר הטוטו לאחר שמאז יולי 2019 לא מונה יו"ר קבוע לתפקיד, ובראש הדירקטוריון עמדה עו"ד עפרה שרון במסגרת תפקידה כסגנית יו"ר.
צור הוא בן 69, נשוי ואב ל-2, מחזיק בתואר ראשון בכלכלה, תואר ראשון במנהל, וכן בדיפלומה בבנקאות. במשך 16 שנים שימש בתפקידי בנקאות בכירים בבנק לאומי. לאורך השנים מילא צור שורה ארוכה של תפקידים בכירים בציבוריות הישראלית. בשנה שעברה סיים כהונה שנייה כשגריר מדינת ישראל בגאורגיה. קודם לכן כיהן לאורך שנים ארוכות כסגן, ממלא מקום ראש העיר, וראש עיריית אשקלון. צור שימש בעבר גם כיו"ר דירקטוריון נמל אילת, דירקטור בבזק בינלאומי, יו"ר החברה הכלכלית לאשקלון, יו"ר הקונגרס העולמי של יהודי גרוזיה, קונסול כבוד של גרוזיה בישראל, ועוד. לאחרונה מונה גם כדירקטור בנמל אשדוד.
עם בחירתו לתפקיד יו"ר הטוטו אמר שבתאי צור: "אני מודה לשר האוצר מר ישראל כץ ולשר הספורט חילי טרופר על האמון הרב והזכות שהעניקו לי. הטוטו ממלא לאורך השנים תפקיד חשוב ומרכזי בקידום הספורט ובתרומתו למען החברה והקהילה בישראל, ואני מתכוון לפעול  לביסוס וחיזוק מעמדו בתחומים אלה. אני יותר מגאה לקבל על עצמי את התפקיד החשוב, ורואה בו שליחות גדולה נוכח האתגרים הרבים והעצומים שניצבים בפנינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה