מינויים

מייסם ג'לג'ולי מונתה למנכ"לית משותפת בארגון צופן

יחד עם רביטל דואק, תשתלב בהובלת יישום אפקטיבי של תכנית החומש הממשלתית שהקצתה 600 מיליון שקל לפיתוח הייטק וחדשנות בחברה הערבית: "מהארגונים החשובים בישראל בכל הנוגע למימוש חזון העבודה המשותפת של ערבים ויהודים"
מערכת ice | 
מייסם גלגולי (צילום אור קפלן)
מייסם ג'לג'ולי (49) מונתה למנכ"לית משותפת בארגון צופן, הפועל לבניית הייטק בחברה הערבית ולשילובם של צעירים וצעירות ממנה בתעשיית ההייטק, כמנוף לצמיחה כלכלית וכזרז לבניית חברה משותפת בישראל. במסגרת תפקידה, ג'לג'ולי תפעל לצד רביטל דואק, מנכ"לית צופן המשותפת מזה כשלוש שנים.
מייסם, יחד עם רביטל, תשתלב בהובלת יישום אפקטיבי של תכנית החומש הממשלתית שהקצתה 600 מיליון שקל לפיתוח הייטק וחדשנות בחברה הערבית. ג'לג'ולי מחליפה בתפקידה את סאמי סעדי, מייסד ומנכ"ל משותף בארגון צופן, שמסיים את תפקידו בימים אלו לאחר 14 שנות ניהול מוצלחות, בהן חל זינוק במספר העובדים והעובדות מהחברה הערבית בתעשיית ההייטק, ובמספר החברות המעסיקות.
בתפקידה האחרון שימשה ג'לג'ולי כיו"ר נעמ"ת במשולש הדרומי והיא בעלת ניסיון ניהולי עשיר של בעולמות החברתיים, לצד פעילות חברתית של מעל שלושה עשורים. במקביל, היא מכהנת כיו"ר שותפה בארגון סיכוי-אופוק, כחברת הנהלה בעמותת "איתך מעכי - משפטניות למען צדק חברתי", וכן כחברת הנהלה באגודה לזכויות האזרח.
רביטל דואק, מנכ"לית משותפת ארגון צופן: "אני מברכת את מייסם על הצטרפותה להנהלת צופן. לפנינו משימות חשובות ביותר בראשן יישום תכנית החומש הממשלתית ואני סמוכה ובטוחה שמייסם תסייע ביישום אפקטיבי שלה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לסאמי סעדי, שמסיים את תפקידו בימים אלה לאחר 14 שנה בהובלת הארגון, תקופה בה נחלה צופן הישגים משמעותיים בפעילותה".
מייסם ג'לג'ולי מנכ"לית משותפת הנכנסת, ארגון צופן: "שמחה להצטרף לצוות המוביל של צופן, מהארגונים החשובים בישראל בכל הנוגע למימוש חזון העבודה המשותפת של ערבים ויהודים. אני שמה לעצמי למטרה לפעול לשוויון מלא בהעסקת עובדים ועובדות מהחברה הערבית בתעשיית ההייטק במטרה ליצור גיוון חברתי ותעסוקתי שיוביל ליצירתיות והצלחה במישור העסקי והחברתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה