מינויים

חברת ההייטק סלברייט מתרחבת: סמנכ"ל חדש וגיוס עובדים

חברת ההייטק סלברייט הודיעה על גיוס עובדים לצד פתיחה של מרכז מחקר חדש, ומינויו של גיל קמינקר לסמנכ"ל: "זקוקים לעובדים איכותיים ומוכשרים שייקחו חלק באתגרים טכנולוגיים מרתקים"
מערכת ice |  1
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)

חברת ההייטק סלברייט (נסד"ק: CLBT) מתרחבת והודיעה על מספר צעדים חדשים. בימים אלה היא משיקה מרכז מחקר ופיתוח בתל-אביב, שישמש את עובדי קבוצת המחקר שלה בישראל. במקביל, החברה מגייסת עובדים חדשים ומינתה את גיל קמינקר לסמנכ"ל הממונה על המחקר בחברה.

המרכז החדש ממוקם במגדלי אלון בת"א, והוא משתרע על שטח של כ-600 מ"ר. הוא מאכלס כרגע קבוצת מחקר של 35 עובדים, המתווספים לחוקרים נוספים של הקבוצה מרחבי העולם, והחברה כאמור מתכוונת לגייס עד סוף השנה 10 עובדים נוספים למחלקת המחקר בהם: ראשי צוותים, מפתחים ומומחי מחקר.
 


קמינקר שמנהל באחרונה את קבוצת המחקר, הצטרף לחברה לפני כ-6 שנים. לפני כן עבד בחברת North-Bit, ובצבא שירת ב-8200 בשורה של תפקידי מחקר וניהול במשך 6 שנים. בהשכלתו הוא בוגר תואר במדעי המחשב בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א.
 


יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, מסר: "סלברייט נמצאת על מסלול צמיחה, לאור הזדמנויות עסקיות רבות שעומדות בפנינו והביקוש הגדל למוצרינו, אשר משרתים את גופי אכיפת החוק בעולם בתהליכי החקירות הדיגיטליות שלהם. לשם כך אנחנו זקוקים לעובדים איכותיים ומוכשרים שיקחו חלק באתגרים טכנולוגיים מרתקים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה מעסיקה היום מטרידן סדרתי של עובדות בתפקיד של (ל"ת)
    director sales opera 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור