מינויים

רשת הטקסטיל הישראלית מתחדשת בסמנכ"ל מכירות חדש

ליאור כהן, בן 50 ואב לארבעה, מומחה בהקמה ופיתוח תשתיות מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות והרייטל של חברת "ערד טקסטיל". בשלוש שנים האחרונות הוא כיהן כמנהל רשת החנויות

מערכת ice | 
ערד טקסטיל ליאור כהן סמנכל מכירות וריטייל (צילום יחצ)

במסגרת תפקיד מנהל רשת "ערד טקסטיל" הוא היה אחראי על הפיתוח העסקי של המסחר הקמעונאי והטמעת הרשת במגזר הקמעונאי, איתור נכסים לפתיחת חנויות, גיוס עובדים ותפעול החנויות.  

רשת "ערד טקסטיל", היא בין חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל והיא הספקית הגדולה ביותר בשוק בתי המלון בארץ כבר למעלה מארבעה עשורים. בנוסף, הרשת משווקת את מוצריה למיטב המלונות היוקרתיים בארה"ב ובאירופה.


כהן החל את דרכו בתחום בחברת ההלבשה התחתונה "דלתא", שם עבד מעל ל-18 שנים, במהלכן בין היתר, שימש במשך שלוש שנים כמנהל המכירות והסחר של "תג-לי יודפת", אחד ממותגי הבית של החברה. לאחר מכן, כיהן כסמנכ"ל ריטיייל של קבוצת "אקספוז" והיה אחראי על פיתוח עסקי של החברה. במהלך תפקידו, לקח חלק ברכישת ואיחוד הרשתות "דונה ויקטוריה" ו"פיתויים" "לאקספוז".

כחלק מתפקידו החדש, יקבל כהן לידיו את האחריות על המשך הגדלת המחלקה הקמעונאית של החברה תוך טיפול במגזר הסיטונאי, וכן, טיפול בזרוע החדשה של ערד טקסטיל מול ועדי עובדים.


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה