מינויים

חברת רותם שני מינתה סמנכ"לית כספים חדשה

רו"ח קורן שטרן היא סמנכ"לית הכספים החדשה של חברת הנדל"ן והייזום רותם שני. בתפקידה האחרון שימשה שטרן כחשבת הראשית של חברת הנדל"ן הציבורית גזית גלוב
מערכת ice |  1
רואת חשבון קורן שטרן מחברת רותם שני (צילום יחצ)
רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים ומסחר, מינתה את רו"ח קורן שטרן לסמנכ"לית הכספים של החברה. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על הפן הכלכלי והפיננסי של הקבוצה ושותפה לניהול וקידום צמיחת החברה. רו"ח קורן שטרן צפויה להיכנס לתפקידה במהלך חודש אוקטובר 2022.
רו"ח קורן שטרן בעלת ניסיון רב בתחום הכספים. בתפקידה האחרון שימשה חשבת ראשית של חברת הנדל"ן הציבורית גזית גלוב והיתה אמונה על ניהול מחלקת הכספים והנהלת החשבונות ועסקה בדיווחים השוטפים להנהלה ולדירקטוריון, דוחות כספיים, מיסוי וביקורות. לפני תפקידה כחשבת ראשית שימשה שטרן כגזברית של החברה. בעברה שימשה כרו"ח במשרד רו"ח סומך חייקין KPMG.
 
רו"ח שטרן הינה בעלת תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים התמחות בראיית חשבון ומשפטים מהמכללה למנהל וכן תואר שני בהצטיינות יתרה במנהל עסקים ומימון מהמכללה למנהל.
חברת רותם שני, הוקמה בשנת 1996 ונמצאת בשליטת יהודה (דידי) ידידיה ואבי טוריסקי. החברה פועלת בתחום הנדל"ן היזמי בישראל, בעיקר בנדל"ן למגורים ומסחר ומתמחה בעסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקצוענית אמיתי
    איה 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את תותחית אמיתית!!! זכו
    סגור