מינויים

וואן טכנולוגיות מכריזה על שינוי בשדרת הניהול

קבוצת וואן טכנולוגיות הכריזה על מיניו של יעקב גאון לתפקיד סמנכ"ל מכירות ושיווק של ONE balink

מערכת ice |  3
יעקב גאון (צילום זיו דניאל)
יעקב גאון מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות ושיווק של ONE balink מקבוצת וואן טכנולוגיות, שמסרו כי גאון יהיה אחראי ליישום אסטרטגיית הצמיחה העסקית של החטיבה, הכוללת הרחבת פעילות וכניסה למגזרים חדשים בשוק המקומי.
קודם המינוי כיהן יעקב גאון כסמנכ"ל מכירות וחבר הנהלה בחברת אידאו-דיגיטל. כמו כן כיהן  כמנכ"ל המרכז לטיפוח יזמות (מט"י) בירושלים וכסגן נשיא בכיר לצמיחה ופיתוח באוניברסיטת אריאל.
לאורך השנים גאון שימש בשורת תפקידי ניהול בכירים בתחומי הטכנולוגיה והשירותים העסקיים, במסגרתם הוביל פרויקטים אסטרטגיים עבור חברות כמו יבמ, אפלייד מטיריאלס, HP וריטליקס. כמו כן גאון משמש גם כחבר הועד המנהל בעמותת רפואה בטוחה למניעת זיהומים נרכשים בבתי חולים וכמנטור לסטרטאפים בתוכניות האצה שונות.
 
ONE היא חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, ונחשבת לספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. כמו כן החברה ONE נכללת במדד ת"א 125 בבורסת ת"א ונסחרת לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד שקל.          
יניב פרטוק, מנכ"ל ONE balink: " אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של יעקב לקבוצה. צוות המפתחים שלנו נחשב לגדול ולמקצועי ביותר בתחום ה-Salesforce בישראל, ומחזיק בניסיון עשיר בפרויקטים בתחום בארץ ובחו"ל. אנו מתכוונים למנף את הידע והניסיון שצברנו ולהרחיב  את נוכחותנו בשוק המקומי, תוך חדירה לשווקים חדשים ולארגונים מובילים, וליעקב יש תפקיד מרכזי באסטרטגיה זאת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מצטרף בהצלחה יעקב גאון
    דן אסא 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מצטרף בהצלחה יעקב גאון
    סגור
  • 2.
    מצטרף בהצלחה יעקב גאון
    דן אסא 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מצטרף בהצלחה יעקב גאון
    סגור
  • 1.
    בהצלחה ליעקב גאון
    יוסי כהן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בהצלחה ליעקב גאון
    סגור