דיגיטל וטק

רובוט ישראלי חדש מקבוצת ONE הושק. צפו בו בפעולה

קבוצת ONE וקבוצת אלקטרה בשיתוף פעולה רובוטי ראשון מסוגו  - רובוטים אשר יבצעו משלוחים במבנים רבי קומות
מערכת ice | 
רובוט מעליות (צילום וואן רובוטיקס)
חברת ONE ROBOTIX (וואן רובוטיקס), מקבוצת ONE, וקבוצת אלקטרה בע"מ הודיעו היום (יום א') כי חתמו על שת"פ ראשון מסוגו בתחום המתקדם של רובוטים: Last mile Delivery. במסגרת השת"פ בין הצדדים, יופעלו לראשונה בישראל רובוטים כדי להעביר ולספק משלוחים לבנייני מגורים, מגדלי משרדים, בתי חולים, ואף להשתלב בעולמות ה- Room Service וקבלת הפנים בבתי מלון. כל זאת, בזכות העובדה שיתאפשר לרובוטים לעלות במעליות לצורך ביצוע המשלוח- דבר שלא התאפשר עד כה.
 

למעשה, אלקטרה מעליות, תאפשר ל- ONE ROBOTIX, החברה פורצת הדרך והמובילה בישראל בענף הרובוטיקה, לסנכרן בצורה חכמה בין הרובוטים למעליות, כך שבכל משלוח, הרובוט הוא זה שיוכל להעלותו לדיירים, לעובדים או לאורחים בבתי מלון. הפעולה תתאפשר גם בכיוון ההפוך, כך שעובדי משרדים, למשל, יוכלו להעביר באמצעות הרובוטים חבילות או ציוד רלבנטי לקומות אחרות בבניין. בעולם המלונאות, רובוטים יוכלו לעלות ולרדת במעליות ולשמש, בין היתר, כאמור כמלצרי ה- Room Service. ברובוטים יוטמעו פקודות שונות, כולל אלה הנדרשות לצורך מעבר בין הקומות שיהיו מסונכרנות למעליות.
 
עודד טהורי, מנכ"ל ONE ROBOTIX: "אנחנו כבר נמצאים עם עשרות רובוטים המספקים פתרונות אוטונומיים בעלי ערך מוסף. המטרה שלנו היא לייעל ככל הניתן את אחד הדברים החשובים ביותר לכולנו וזה ניהול הזמן שלנו. למעשה, עצם העובדה שתהיה אפשרות לרובוטים לנוע במעליות, יש כאן אמירה ברורה של חיסכון בזמן וכסף. מדובר במהלך ראשון מסוגו בתחום ואני בטוח שלאט לאט נראה עוד ועוד רובוטים מטיילים במשרדים או בבנייני מגורים, לצד אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה