נדל"ן ותשתיות

אלו הבניינים הישנים בתל אביב שנהרסו לטובת פרויקט יוקרה

יחידות צה"ל ביצעו אימוני שטח בבניינים הישנים לפני הריסתם. לוינשטין הרסה את הבניינים הישנים במתחם בצפון הישן של תל אביב תבנה בניינים חדשים

אריאל נוי |  2
פינוי בינוי ברחוב אנטיגונוס בתל אביב (צילום גיא סידי)
יוצא לדרך פרויקט ההתחדשות העירונית של קבוצת לוינשטין ברחוב אנטיגונוס בתל אביב: לאחר קבלת היתר הבנייה, לוינשטין הרסה היום (שני) את שני הבניינים הישנים באנטיגונוס 11 ו-13 שבמקומם ייבנה הפרויקט היוקרתי. החברה צפויה להתחיל בעבודות הפיתוח במתחם, עם סיום עבודות ההריסה.
לוינשטין קיימה היום אירוע מיוחד בהשתתפות בעלי הדירות, מנכ"ל קבוצת לוינשטין  שאולי לוטן, ומנהל תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה אמיר לוטן. באירוע נכחו גם נציגי יחידה של צה"ל שביצעה אימוני שטח בבניינים הישנים לפני הריסתם. 
פרויקט אנטיגונוס הוא פרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש הכולל הריסת שני מבנים הכוללים 26 יח"ד  ובנייה של שני בניינים חדשים בני 8 קומות ו-44 יחידות דיור. קבוצת לוינשטין היא גם היזם של הפרויקט וגם הקבלן המבצע. תמהיל הדירות המוצע למכירה - דירות 4 ,3 ,2 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים. על תכנון הפרויקט הופקד משרד מילבאואר אדריכלים.
הפרויקט ממוקם בצפון הישן של תל אביב, בסמוך לכיכר מילאנו ומוקדי הבילוי והפנאי המובילים של העיר.  בסמוך לשכונה נבנות תחנות של הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה שצפויים לפעול בשנת 2026.
לדברי אמיר לוטן, מנהל תחום ההתחדשות העירונית בקבוצת לוינשטין: "אנו שמחים לצאת לדרך היום עם פרויקט אנטיגונוס, תחילת העבודות אותן ראינו היום, הינן תוצאה של עבודה מאומצת אותה בצענו  בתקופת זמן קצרה יחסית לפרויקטים בסדרי גודל מעין אלו. דיירי הפרויקט יזכו לדירות חדשות בתכנון ואבזור של מפרט טכני מודרני ומוקפד שישפרו משמעותית את איכות חייהם. פרויקט אנטגינוס הינו פרויקט בוטיק יוקרתי ואיכותי במיקום מנצח בלב אזור הביקוש, פרויקט המשלב את כל היתרונות האורבניים שקיימים בעיר תל אביב."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בדרום תא שיהרסו הכל ויעדיפו תמסתננים
    בועז 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתננים יושבים על הנדלן הכי יקר בארץ
    סגור
  • 1.
    עצוב
    אולה 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום טכסי אשכבה לעיר הקסומה שלנו עורכים חגיגות על הקברים. מאבדת מידי יום את צביונה המיוחד וניו יורק היא לא תהיה, עיר החולדה המכוערת והריקה. מתי תבינו שלא הכל כסף???
    סגור