נדל"ן ותשתיות

שכירות ארוכת טווח בתל השומר: הפרויקט החדש של ר"ג

מהפכת שכירות ארוכת הטווח בישראל תופסת תאוצה: קבוצת חנן מור תקים 247 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בתל השומר דרום, ברמת גן במודל "דירה להשכיר", השר אלקין: "מדובר בפרויקט נוסף המהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה"

כפיר אדר | 
פרויקט תל השומר דרום (צילום איוולב מדיה בעמ)
החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה - דירה להשכיר, ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על זכייתה של קבוצת חנן מור במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח במתחם נוסף בתל השומר דרום ברמת גן. החברה תשלם על הקרקע 420 מיליון שקל (כולל פיתוח).
הפרויקט בתל השומר דרום בו זכתה חנן מור יכלול 247 יח"ד להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). הבינוי בפרויקט יהיה בבנייה רוויה בת 15-17 קומות, תמהיל הדירות מגוון: 3,4,5 חדרים.
הפרויקט מתפרס על שטח של 10,330 מ"ר, כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-560 מ"ר והינו חלק מתכנית תמל/ 1023 אשר ממוקמת מצפון לכביש מס' 461, מדרום למרכז הרפואי "שיבא" תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. התכנית משתרעת על שטח של כ-558 דונם ומייעדת את הקרקע למגורים, לתעסוקה ומסחר, מבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים ציבוריים ומתקנים הנדסיים.
הפרויקט אותו תקים קבוצת חנן מור בתל השומר דרום הוא הפרויקט השלישי בעיר רמת גן ששיווקה חברת דירה להשכיר  ומצטרף למתחם נוסף בתל השומר אותו תקים חברת גזית גלוב ולמתחם הענק "משולש הבורסה" אשר יוקם על ידי החברות ב.ס.ר וישראל קנדה, סה"כ יוקמו במסגרתם כ-1,300 יח"ד.
במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. קבוצת חנן מור הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בדומה לפרויקטים הנוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט זה מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.
פרויקט זה מהווה בשורה לתושבי רמת גן והסביבה והוא מצטרף לשורת השיווקים המוצלחים במודל  "דירה להשכיר" מתחילת השנה העומדים על כ- 5,000 יח"ד. שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, מסר: "מדובר בפרויקט נוסף המהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה. משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה