נדל"ן ותשתיות

תמ"א 38 בתל אביב: כמה תעלה דירת 5 חדרים?

פרשקובסקי תבנה פרויקט תמ"א 38/2 עם 106 דירות חדשות, על גדת נחל הירקון בתל אביב, פרויקט "HaGaDa" ברחוב בני דן יכלול 4 בניינים חדשים בני 7 קומות, והמחירים? דירת 2 חדרים תמכר ב-3.68 מיליון שקל  
מערכת ice |  1
תל אביב (צילום unsplash)

חברת פרשקובסקי תבנה פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב בני דן 68/70 בתל אביב, הכולל 106 דירות חדשות ב-4 בניינים חדשים בני 7 קומות, במקום שני בניינים עם 55 דירות ישנות שייהרסו ויפונו. החברה השיגה את הסכמתם של כל דיירי המתחם ופועלת לקבלת היתר בנייה. האכלוס צפוי בתוך שלוש שנים מקבלת ההיתר.

פרויקט "HaGaDa" הוא קומפלקס מגורים יוקרתי הממוקם על גדת נחל הירקון ומכאן שמו ("הגדה"). הבניינים בפרויקט  מוקפים  חצר פנימית אינטימית וירוקה עם צמיחה עשירה ומקומות ישיבה; בכל אחד מהבניינים יהיו 25-28 דירות - 4 דירות בלבד בכל קומה.
תמהיל הדירות מגוון הכולל דירות  2,3,4,5 חדרים עם מרפסות מרווחות בגדלים שונים, דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים ופנטהאוזים מפוארים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים המוביל ברעלי לויצקי כסיף. דוגמאות למחירי פריסייל: דירת 2 חדרים תימכר בהחל מ-3.680 מיליון שקל. דירת 3 חדרים החל מ-5.150 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בהחל מ-8.015 מיליון שקל.
הדירות בפרויקט יתוכננו בתכנון חכם הממקסם את השטח ומאפשר גמישות תכנונית בתוך הדירה והתאמה של החלל לצרכים ולשאיפות העיצוביות. בפרויקט  חניה תת-קרקעית קונבנציונלית. הפרויקט ייבנה לפי עקרונות הבנייה הירוקה ויציע מפרט טכני עשיר מאוד. בכל בניין ייבנה לובי מעוצב ומרוהט שיעוצב ע"י מעצב העל מיכאל אזולאי.
בין יחידות הדיור שיוצעו למכירה - דירות גן ייחודיות בתמהיל מגוון, חלקן עם קומת מרתף, הדירות פונות אל החצר הפנימית או לחצר ההיקפית. מכל נקודה בפרויקט יהיה שביל פנימי ירוק שמוביל אל הפארק וגדת הנחל. כמו כן ישווקו דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז בגדלים של 110-240 מ"ר עם מרפסות במבחר גדלים.


פרויקט "HaGaDa" ממוקם צמוד לפארק הירקון, מרחק הליכה מנמל ת"א ורצועת החוף לבתי הקפה והחנויות של יהודה המכבי, לכיכר המדינה, לקונסרבטוריון ומוסדות החינוך המובילים, לספורטק, מועדון השיט ולפינות הקסומות ביותר של הפארק. מבחינה תחבורתית לפרויקט נגישות גבוהה – הוא קרוב לצירי התנועה הראשיים ולכניסות והיציאות מהעיר, לנתיבי איילון, כביש 4, תחנות רכבת ישראל ולכל אמצעי התחבורה העירונים.

 



לדברי חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "פרויקט 'HaGaDa' נהנה משילוב מנצח בין הטבע לעיר הגדולה, ומאפשר ליהנות מהשקט והאיכות של הצפון הישן של ת"א, בקו ראשון לפארק הירקון ודקות מהים. דיירי הפרויקט ייהנו מנגישות תחבורתית מעולה ומקרבה לשלל מוסדות חינוך ותרבות מובילים, ולמוקדי המסחר, הבילוי והפנאי המרכזיים של ת"א. אנו פועלים בימים אלה לקבלת היתר הבנייה.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהגזמה
    אני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרשקובסקי הגזימו בתימחור , דירת 5 חדרים ב8 מיליון. מקווה שלא ימצאו קונים שמוכנים לממן חזירות שכזו. המפרט אינו יוצא דופן כמו כן גודל הדירה והמרפסת. על כן מדוע המחיר המופקע?!
    סגור