נדל"ן ותשתיות

נהרס הבניין הוותיק ביהודית 1 ברמת גן צמוד לפארק הירקון, כמה יעלו הדירות החדשות?

במסגרת הפרויקט צפויות להיבנות 30 דירות בשכונת החרוזים ברמת גן, בצמוד לפארק הירקון בבניין בן 9 קומות, במקום 12 דירות הבנויות במקום כעת. עד כה נמכרו שתי דירות במסגרת המכירה המוקדמת
אריאל נוי |  3
הריסת בניין יהודית (צילום יחצ)
אחד הפרויקטים המסקרנים של התקופה האחרונה יצא רשמית לדרך, עם הריסתו של הבניין הוותיק ברחוב "יהודית 1" ברמת גן. מדובר בפרויקט תמ"א 38 במסלול הריסה ובנייה, במסגרתו, את מקומו של בניין הדירות הוותיק בן 3 הקומות שבו 12 דירות, יחליף בניין בן 30 דירות, ב-9 קומות. את הפרויקט בונה "גוטליב אחריות בבניה".
הפרויקט מבוצע בשכונת החרוזים ברמת גן שבשנים האחרונות הפכה יעד מבוקש ליזמי תמ"א 38, שמקדמים בה עשרות פרויקטים. אחד הגורמים המרכזיים לאטרקטיביות של השכונה הוא פארק הירקון אשר תוחם את השכונה מצפון. הפרויקטים שבצמידות לפארק, משווקים כדירות יוקרה, במחירים המתחילים ב-5 מיליון שקלים, ולעתים אף הרבה יותר מכך.
על פי נתוני רשות המסים, ביהודית 1 נמכרו עד כה 2 דירות 5 חדרים במכירה מוקדמת, האחת עבור 5.15 מיליון שקלים, והשנייה עבור 5 מיליון שקלים. בשני המקרים שיקפה העסקה רמת מחיר של 40 אלף שקל למ"ר בנוי. מדובר כאמור בדירות שנמכרו במסגרת המכירה המוקדמת וההערכות הן שהדירות הבאות שיימכרו לאחר התחלת הבניה יהיו במחירים גבוהים אף יותר. ואילו בעלי הדירות הוותיקות צפויים לקבל במסגרת הפרויקט דירה חדשה בשטח הגדול ב-15 מ"ר מדירתם הוותיקה, וכן מרפסת השטח 13 מ"ר וחניה תת קרקעית.
לדברי עו"ד קרן פרשקר ממשרד רז-כהן, פרשקר ושות' המלווה את הפרויקט, צפוי הבניין החדש להתאכלס בעוד כשנתיים: "שכונת חרוזים ברמת גן הפכה למוקד של התחדשות עירונית, ובשנים האחרונות מוקמים בה מספר פרויקטים של תמ"א 38. מיקומו של הפרויקט ביהודית 1 ייחודי, שכן הוא מצוי בקו הראשון לפארק הירקון. על מנת שהפרויקט יצא לדרך נדרש שיתוף פעולה הדוק בין הדיירים לעורכי הדין והיזם, ולשמחתנו כך היה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פינוי בינוי
    רות 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיריית רמת גן בשיתוף הקבלן מתנים את פרוייקט בינוי אצלינו בבניית חנויות מסחר בחזית הבניין וגני ילדים בשטח שיופקע מאיתנו. וכל זאת ע"מ למקסם רווחים על גבינו. מכעיס ביותר
    סגור
  • 2.
    בושה וחרפה. השכונה הרוסה!!
    ארז 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעיה לבנות. הבעיה שאין ניהול לכלל הפרוייקטים ברמת השכונה. כבר יותר מעשר שנים השכונה כולה מפקדת כאתר בניה. ללא חלוקה לאזורים, ללא תשתיות וללא תקנות המגבילות את הקבלנים לבניה בשטח מגורים צפוף. כל רחוב וכל כביש חוזר ונפתח כל פעם שוב ושוב על ידי קבלן אחר. רעש ואבק כל הזמן. שכונה מגעילה!! גם הפארק הצמוד יש בניה ולא נעים להסתובב בו. רק עוד עשר שנים השכונה תהיה ראויה למגורים. תתרחקו!!
    סגור
  • 1.
    ג'נטריפיקציה ברמת גן
    יוסי 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    5 מיליון מחיר מוקדם אחר כך המחירים יהיו יותר גבוהים..., המטרה אחת היא; לדחוק את רגלי התושבים הותיקים והילדים שלהם מכאן , זה נכון לחרוזים , נכון לשכונת הגפן ראש עיר שהבטיח תנו לי 5 דקות מזמנכם וואני אעבוד בשבילכם 5 שנים. בדיחה עצובה.
    סגור