נדל"ן ותשתיות

שתי החברות רכשו קרקע בת"א בעסקת ענק, כמה שילמו?

דלק נכסים ואזורים רכשו יחד קרקע בשטח של כ-4 דונם ברחוב המסגר בתל אביב תמורת כ-390 מיליון שקל. מה ייבנה על השטח ובכמה מסתכמת ההשקעה הכוללת בפרויקט?
מערכת ice | 
תל אביב (צילום unsplash)
להב אל.אר דיווחה כי הושלמה עסקת ענק נוספת לשותפות דלק נכסים שבשליטת להב אל.אר ואזורים שבשליטת הרשי פרידמן. הסכום שולם למוכרים והחזקה בנכס עברה לקונים. החברות רוכשות קרקע בשטח של כ- 3.87 דונם ברח' המסגר 41-43 בת"א, תמורת כ- 390 מיליון שקל.
בכוונת החברות לפעול להגדלת זכויות הבניה, בדרך של אישור תב"ע חדשה להגדלת זכויות הבנייה בנכס, להקמת מגדל בן כ- 40 קומות בשימוש מעורב של שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ- 50 אלף מ"ר. סך ההשקעה המוערכת בפרויקט מסתכמת בכ-900 מיליון שקל (100%, כולל תמורת הרכישה ומס רכישה).
 
הקרקע בבעלות פרטית והינה אחת מעתודות הקרקע האחרונות, במיקום אטרקטיבי ביותר, בלב מרכז העסקים של ת"א, ונמצאת בסמיכות לשני קווים של הרכבת הקלה ולצירי תנועה מרכזיים. על הקרקע קיים נכס המניב שכ"ד (ודמי ניהול) של כ- 6.7 מיליון שקל לשנה, אשר יאפשר את מימון הקרקע בתקופת התכנון.
פליקס שופמן, מנכ"ל דלק נכסים, ורון אבידן, מנכ"ל אזורים, מסרו כי "אנו שמחים על עסקת ענק נוספת במסגרת שיתוף הפעולה בינינו. עסקה זו משקפת את האסטרטגיה המשותפת של שתי החברות -  שילוב מנצח של דלק נכסים, המזהה הזדמנויות פיתוח בתחום הנכסים המניבים ברובם, במחירים אטרקטיביים במיקומים איכותיים ובאזורי ביקוש, אזורים, מותג מוביל בתחומי המגורים עם ידע בתחום התכנון, השיווק ומיתוג הפרויקטים".
עוד הוסיפו כי "אנו סמוכים ובטוחים שהמשך שיתוף הפעולה בין החברות יוביל להזדמנויות נוספות. אין ספק שהביקושים לשטחי מסחר משרדים תעסוקה ומגורים בתל אביב ככלל ובאיזור הזה בפרט יגברו אזורים ודלק נכסים יקימו פרויקט ייחודי שייתן מענה בזמן מתאים לביקושים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה