נדל"ן ותשתיות

אחוזתו של ורסאצ'ה למכירה: כמה תשלמו?

שש קומות, 17 חדרים שמתוכם 9 חדרי שינה, רצפות משיש וגימורים בסגנון בארוק איטלקי: ביתו של מעצב העל האיטלקי ורסאצ'ה בניו יורק מוצע למכירה ב-70 מיליון דולר. הרוכשים הקודמים, שכעת מבקשים למכור: "כיבדנו את המורשת המדהימה שהותיר אחריו"
מערכת ice |  1
אחוזה (צילום צילום מסך youtube)
בית של מעצב העל האיטלקי ג'יאני ורסאצ'ה מוצע למכירה ב-70 מיליון דולר, כך לפי דיווח שפורסם בוול סטריט ג'ורנל. הבית ממוקם בניו יורק, מנהטן. מבחינה ארכיטקטונית, מדובר בבית שצורתו צורת טור, ברוחב של כ- 10 מטרים, השוכן ברחוב 64 מזרח. הבית במרחק הליכה מהסנטרל פארק, לב העיר. בשנים האחרונות הנכס הוצע להשכרה, כשהמחיר הגבוה ביותר עמד על 100 אלף דולר לחודש. 
ורסאצ'ה, בזמנו, רכש את הבית לפני עשרים שנה, בשנת 1995, עבור 7.5 מיליון דולר בלבד. 
 
המוכרים הנוכחיים הם בנני הזוג סנדל שקנו את הנכס ממשפחת ורסאצ'ה ב- 30 מיליון דולר. הבית כולל שש קומות והוא בגודל 1,320 מ"ר. ארבע הקומות התחתונות מאופיינות בשלל גימורים מקוריים בסגנון בארוק איטלקי שעוצבו על ידי ורסאצ'ה בעצמו, ביניהם, רצפות שיש, עמודים קלאסיים, פסיפסים וכן רצפות מפרקט אוסטרלי.
בני הזוג שימרו את רוב המאפיינים של הנכס. התקרה בסלון כוללת ייבוא אישי של פאנלים משוחזרים מהמאה ה-19 שוורסאצ'ה הביא מפירנצה. בנוסף, הם עיצבו מחדש את שתי הקומות העליונות. הקומה החמישית כוללת חדר מדיה ועוצבה בסגנון מרוקאי. בהצהרה זוגית הם מסרו: "עסקנו בשחזור ושיפוץ מקיפים ביחד עם צוות מדהים של אמנים ואומנים שכיבדו את המורשת המדהימה שהותיר אחריו ג'יאני ורסאצ'ה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ... מה זה לאומת הבית ההוא ... ברעננה ... (ל"ת)
    אזרח נאיבי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור