נדל"ן ותשתיות

עוד עסקת ענק לקבוצת חג'ג': 270 מיליון שקל בדרום ת"א

קבוצת חג'ג' מממשת את הסכמי האופציה לרכישת זכויות הבעלים הפרטיים במתחם לודוויפול בתל אביב, קרקע בגודל של כ-18 דונם מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר
מערכת ice | 
צחי ועידו חג'ג' (צילום טל ציקורל)
עוד עסקת ענק לחברת הנדל"ן של האחים צחי ועידו חג’ג’: קבוצת חג'ג' מממשת את הסכמי האופציה לרכישת זכויות הבעלים הפרטיים במתחם לודוויפול בתל אביב.
מדובר בקרקע בגודל של כ-18 דונם בכניסה הדרומית לתל-אביב, בסמוך למחלף קיבוץ גלויות. לקרקע תב"ע מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר. תוכנית המתאר תא/5000, מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה עד ל-160 אלף מ"ר.
 
העסקה נסגרה כבר בנובמבר שעבר אך כעת יוצאת לפועל ומוערכת בסכום של כ-270 מיליון שקל. מתחם לודוויפול הוא שכונה בדרום תל-אביב שהוקמה לאחר קום המדינה, בין שכונת שפירא לשכונת התקווה. כיום מתגוררות במתחם כ-20 משפחות, בבתים צמודי קרקע. החברה חתמה על הסכם שותפות עם חברות בבעלות רונן חצור ורונן בן מוחה, לפיו ייבנו את הפרויקט בשותפות, בשליטה ובניהול של קבוצת חג'ג'.
מקבוצת חג'ג' נמסר לפני כשנה עם סגירת העסקה: "מדובר בקרקע באחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב, עם נגישות גבוהה מאוד מתוך תל אביב ומחוצה לה. העסקה מביאה לידי ביטוי את התמחותה של החברה ברכישת והשבחת נדל"ן בפריים לוקיישנים בתל-אביב ופיתוח דרום העיר".
 
בשבוע שעבר פורסם על ביקושים של 270 מיליון שקל בהנפקה של קבוצת חג'ג', בהנפקה בה השתתפו הגופים המוסדיים מהמובילים בישראל ביניהם קבוצת מור, הפניקס , מנורה, נוקד, פורסט ומגדל. קבוצת חג'ג' פרסמה לאחרונה את הדו"חות הכספיים לרבעון השני לשנת 2022, מהם עולה כי הרווח הגולמי החצי שנתי של הקבוצה עומד על כ-50 מיליון שקל, המהווים 40% מהכנסות הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה