נדל"ן ותשתיות

אנגלו סכסון במהלך ענק: זה האיזור בישראל עליו תשתלט

אנגלו סכסון השיקה סניף חדש בקריות: הרשת מתרחבת והשיקה סניף חדש שישרת את קרית מוצקין, ביאליק, אתא, ים ושכונות בחיפה
מערכת ice |  1
רכישת דירה (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון, shutterstock)
רשת התיווך אנגלו סכסון מחזקת את אחיזתה באזור הצפון והשיקה לאחרונה סניף חדש בקריות אשר נותן מענה לקרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית ים ולשתי שכונות בחיפה קרית שמואל וקרית חיים. באזור ישנם למעלה מ-120 אלף בתי אב ותמהיל גדול של דירות למגורים הכוללים בתים פרטיים, מגדלי מגורים והתחדשות עירונית בהיקף נרחב.
נתונים שפרסמה  החודש הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצביעים  על כך שבניגוד לירידה קלה של חמישית אחוז בממוצע במחירי הדיור, באזור הצפון נרשמה בחודשים ינואר-פברואר עלייה של 2.2%  לעומת החודשים דצמבר 2022-ינואר 2023. בסך הכל עלו מחירי הדיור בין התקופה הנוכחית ינואר-פברואר 2023, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ינואר-פברואר 2022. באזור הצפון נרשמו עליות מחירים של 17.2% במחירי הדיור, שיעור העלייה הגבוה ביותר מבין כל המחוזות בישראל.
 
לדברי הזכיינים דודו עובדיה ורון בורנשטיין, סוכנים וותיקים מהאזור: "פתחנו את הסניף החדש  דווקא עכשיו כדי לתת מענה לתושבי הקריות. אנו מזהים שמוכרים ורוכשים רבים מחפשים כבר עכשיו הזדמנויות בשוק ומזהים פוטנציאל רב שצפוי להתממש כשהשוק יתייצב ויגיע לנקודת איזון חדשה. כמו כן, אנו רואים שיש עניין גובר גם בקרב משקיעים שמחפשים לרכוש דירות במחיר של כ-1 מיליון שקל, ואנו צופים שהמחירים יעלו במיוחד בשכונות בהן יש התחדשות עירונית, שמשביחה את הנכסים, מושכת אוכלוסיות חדשות ומחדשות את התשתיות בשכונה".
לדברי רון נובוטני, מנכ"ל רשת אנגלו סכסון "אנו שמחים להרחיב את היקף הפעילות של הרשת ששואפת להתקדם באיזורי הפעילות ובמתן שירות מקצועי ואמין ללקוחות. שוק הנדל"ן סובל מאי וודאות בחודשים האחרונים, אולם למרות שישנה האטה מסוימת בכלל הארץ, אזור הצפון מראה על פעילות רבה ואנו צופים כי ברגע שתחול התייצבות, ישתחררו הביקושים הכבושים לדירות, שנותרו גבוהים".

קרדיט: אסף פטוקה
אנגלו סכסון היא רשת שיווק ותיווך נדל"ן, המונה כ-500 יועצי נדל"ן וסוכנים, הפעילים בכ-70 סניפים ברחבי הארץ. הרשת משווקת ומתווכת בתים, דירות, קרקעות, שטחים חקלאיים, דירות יוקרה, משרדים, מבני תעשייה, חנויות, שטחי מסחר ומחסנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המון בצלחה
    איציק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רון ודודו חומר אנושי מעולה, אנשים טובים ואנשי עסקים בחסד. המון בהצלחה.
    סגור