מדדים ומחקרים

המצעד של ספוטיפיי: זו המלכה הבלתי מעורערת של המוסיקה בישראל בשבוע החולף

נועה קירל כובשת את המקום הראשון בטבלת ההאזנות של אפליקציית המוסיקה. מי הלהקה הבינלאומית החדשה שנכנסה לדירוג ואיזו זמרת ישראלית שמדורגת גבוה בשירות המתחרה בולטת בהיעדרה?
מערכת ice |  1
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
אפליקציית המוסיקה העולמית ספוטיפיי חושפת עבור ice, כמדי שבוע, את רשימת חמשת השירים המואזנים בישראל בשבוע החולף. והשבוע, שתי כניסות חדשות לדירוג, שאחת מהן מטפסת ישירות אל הפסגה.
השיר הזה הוא - איך לא - "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, המנון הגאווה ששוחרר לפני כשבוע וחצי וכבש מאז גם את צמרת ההאזנות ביוטיוב, עם למעלה ממיליון האזנות בשבוע שעבר.
השיר שאותו מדיחה נועה מהפסגה הוא "בית משוגעים" של רן דנקר, שהיה שם שלושה שבועות ברצף. עתה הוא מסתפק במקום השני בלבד - עדיין גבוה ממיקומו בטבלה המקבילה של יוטיוב, שם הוא ממוקם רביעי עם כשלושת-רבעי מיליון צפיות.
למקום השלישי נכנסת להקת מונסקין האיטלקית, המנצחת הגדולה של האירוויזיון האחרון, עם שירה החדש Beggin', ודוחקת מטה את שני השירים הלועזיים האחרונים בצמרת - good 4 u של אוליביה רודריגו ו-Montero של ליל נאס אקס.
נציין כי גם השבוע יש הבדל משמעותי בין הנתונים של ספוטיפיי לאלה של יוטיוב, שלפיה שני שיריה של עדן בן זקן - "מועבט" עם איתי גלו ו"ברחובות של תל אביב" - ממוקמים מעל שירו של רן דנקר בכמות ההאזנות. נתון מעניין נוסף הוא כי אף אחד מהזמרים הישראלים בחמישייה הפותחת של ספוטיפיי אינו נמצא בארבעת המקומות הראשונים של הזמרים הישראלים המואזנים ביותר ביוטיוב. במקום החמישי באותה רשימה מופיעה, כזכור, נועה קירל ששירה החדש הוא המכנה המשותף היחיד בין נתוני שתי החברות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השיר לא חדש
    ישראלי מצוי 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Begging של מונסקין יצא כבר לפני 4 שנים
    סגור