מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: איזה כוכבים התברגו סוף סוף בצמרת השבוע?

הם צבעוניים, הם מגניבים, הם שופטים, הם משתפים פעולה כמעט עם כל מי ששר כרגע בישראל, ובשבוע שעבר הם הוציאו כל יום שיר חדש. האמת, קשה להאמין שסטטיק ובן אל לא היו ברשימה עד עכשיו
יאיר מור |  3
סטטיק ובן אל (צילום Michael Tumarkin)
כוסות מלאות גשם מתוק בעיר הגדולה: מרתון השירים החדשים של סטטיק ובן-אל תבורי, יחד עם אמנים כמו ליאור נרקיס, נטע ברזילי, רן דנקר, אגם בוחבוט, נועה קירל, יהונתן מרגי,סטפן לגר, גל אדם ורון נשר, הכפיל את כמות הצפיות בשירים שלהם והקפיץ אותם אל המקום השני הרשימת המוזיקאים המואזנים ביותר על ידי ישראלים ביוטיוב, מהמקום השביעי שבו היו בשבוע שעבר.
מעליהם נמצא, עדיין, אייל גולן, שנראה שאף אמן בישראל לא מצליח להדיח מהצמרת, ומתחתם עדן בן זקן, שהחזיקה בחודשים האחרונים באופן רציף למדי במקום השני ועתה מידרדרת לשלישי, אם כי ההפרש בינה לבין הצמד הבלתי ניתן לפירוק של המוזיקה הישראלית זניח. עומר אדם נדחף גם הוא מקום אחד מטה, לרביעי, ונועה קירל נשארת זה שבוע שני ברצף במקום החמישי.
למרות הכניסה המרשימה לרשימת האמנים הפופולאריים ביותר, אף אחד מהשירים ששחרר הצמד בשבוע האחרון לא נכנס לחמשת הגדולים (אבל כן למקומות 6, 16, 19, 20, 31, 32, 53 ו-73). השיר הנצפה בישראל, זה שבוע שני ברצף, הוא "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, ואחריו עדיין "מועבט" של עדן בן זקן ואיתי גלו. "בית משוגעים" של רן דנקר הדיח מהמקום השלישי את "ברחובות של תל אביב" של עדן בן זקן, והחליף איתו מקום, ובמקום החמישי דורך במקום "פרצופים" של עומר אדם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל המלך
    טוביה 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    400 שנה אחורה ו 400 שנה קדימה לא יהיה זמר כמו אייל גולן המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
    סגור
  • 1.
    ששש
    מיכאל 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן מלך המוזיקה
    סגור
  • אייל גולן תמיד מקום ראשון
    דוד 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל גולן מלך המוזיקה
    סגור