מדדים ומחקרים

רמי לוי מגיב לסערה ובנק ישראל מטלטל את המשכנתאות

ידיעות השבוע של ice: דירוג קרנות ההשתלמות, רמי לוי מגיב לסערה סביב העלאת השכר שלו, הפצצה שבנק ישראל הטיל על המשכנתאות, מכה נוספת לשופרסל, נטפליקס חושפת מה הסרטים האהובים ביותר, משה חוגג מסתבך וגוגל באזהרה חמורה
מערכת ice |  1
פרויקט הולילנד דן נדלן ורמי לוי (צילום ארנון בוסאני, הדמייה אדריכל אמציה אהרנסון)
דירוג קרנות ההשתלמות לאוקטובר: מי עם התשואה הטובה ביותר? באוקטובר חזרו השווקים לעלות ואיתם התשואות של קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה; קרנות ההשתלמות הן אחד האפיקים הפופולריים ביותר בישראל כשכמעט כל אחד מחזיק קרן ולכן כדאי לשים לב לתשואות שהן מניבות; הדירוג המלא לאוקטובר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל מטיל פצצה: המשכנתאות לקראת שינוי דרמטי: כל הבנקים יחויבו להשיב ללקוחות עם אישור או דחיה במתן משכנתא תוך מספר ימים; התשובה תהיה בנוסח אחיד והבנקים יחויבו במסלולים אחידים שיקלו על הלקוחות להשוות ביניהם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי מגיב לראשונה לסערה סביב העלאת שכרו: איך אביר הצרכנים מעלה שכר דירה, מתאם מחירים ומעלה לעצמו שכר? כך נשאל רמי לוי בכנס לשכת שמאי המקרקעין באילת, האם היו לו תשובות לכל השאלות? לידיעה המלאה לחצו כאן.
משה חוגג הוא החשוד בהונאת המיליונים בקריפטו ועבירות מין: הותר לפרסום: איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג הוא  החשוד במרמה של מיליוני שקלים ועבירות מין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
גוגל באזהרה חמורה למיליארדי משתמשים: אתם חייבים לעדכן מייד: החברה מזהירה כי הדפדפן הנפוץ בעולם סובל מעשרות פרצות אבטחה, שרבות מהן כבר מנוצלות על ידי האקרים, וקוראת לכולם לעדכן את הדפדפן באופן מיידי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל ספגה מכה נוספת: עוד תביעת ענק הוגשה נגדה: אחרי תביעות בגובה 10 מיליון שקל ואחרת בחצי מיליארד שקל, תביעה בגובה 150 מיליון שקל הוגשה בטענה לאפליה בכך ששירות המשלוחים של האתר החרדי לא זמין ליישובים חילוניים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
נטפליקס חושפת: זה הסרט האהוב ביותר בישראל ובעולם: נטפליקס פרסמה לראשונה בתולדותיה את טבלאות התוכן הנצפה ביותר בכל מדינה בה היא פעילה, ומבטיחה לפרסם טבלת רייטינג שבועית. מי השחקנית שמככבת בכל העולם? לידיעה המלאה לחצו כאן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוחה
    אור 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש שבא מבית עני שכח מהיכן הגיע ומעסיק את העובדים שלו בשכר מבזה העולם הוא עגול
    סגור