השוק

דירוג קרנות ההשתלמות לאוקטובר: מי עם התשואה הטובה ביותר?

באוקטובר חזרו השווקים לעלות ואיתם התשואות של קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה; קרנות ההשתלמות הן אחד האפיקים הפופולריים ביותר בישראל כשכמעט כל אחד מחזיק קרן ולכן כדאי לשים לב לתשואות שהן מניבות; הדירוג המלא לאוקטובר
ניצן כהן |  3
בתי השקעות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
קרנות ההשתלמות הן אולי אפיק ההשקעה הפופולרי ביותר בישראל. כמעט כל שכיר מחזיק בקרן השתלמות שזוכה להטבות מס כשאף המעסיק משתתף בהפקדות שיהפכו תוך 6 שנים לפטורות ממס וזה הופך אותן לאפיק משמעותי בתיק הנכסים של הציבור הישראלי.
בחודש אוקטובר חזרו השווקים הפיננסיים להאיר פנים למשקיעים כשנראה שהחיים לצד הקורונה, האחראית הגדולה למשבר הנוכחי, מתחילים לקבל פנים ולאחר שנה של סגרים ומגבלות תנועה משמעותיות הציבור חוזר לשגרה. שגרה של עבודה, קניות, השקעות וכן הלאה.
טבעי שככל שהמצב הכלכלי משתפר השווקים הפיננסיים משתפרים יחד איתו אבל כאן כדאי להיזהר מעט, השווקים הפיננסיים עולים כבר מספר שנים ולאט לאט רואים את המשקיעים המוסדיים זולגים לכיוון של השקעות אלטרנטיביות. כלומר השקעות שאינן בבורסה ולכן אסור להתרגל לתשואות גבוהות כל כך וחריגות כל כך כי יכולים להגיע גם ימים אחרים.
בחודש אוקטובר הייתה זו קרן ההשתלמות של אנליסט שהניבה את התשואה הטובה ביותר כשאחריה הייתה זו הקרן של ילין לפידות ובמקום השלישי הייתה זו הקרן של אלטשולר שחם. מיטב דש, כלל ביטוח ובית ההשקעות מור סוגרים את רשימת 6 קרנות ההשתלמות הטובות ביותר של חודש אוקטובר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני כבר
    יוספוס 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשרות שנים באנליסט. חברה לא גדולה שמנוהלת מצוין. גם בשנים לא טובות ידעו לשמור על התיק.
    סגור
  • 1.
    איזה קרן כללית או מניות? (ל"ת)
    טליה 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה תלוי
    יוספוס 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה צעיר ולמשל יש לך קרן השתלמות או קרן פנסיה, שים את רוב הכסף במניות דרך חברה טובה. הכלל הוא: ככל שאתה מתבגר כך להוריד את נתח המניתי. אבל דע לך, שגם איגרות חוב קונצרניות סוחבות סיכון לא קטן. אגח ממשלתי זה רק לטווח ארוך. בריביות של היום אין טעם להשקיע בהן.
    סגור