משפט

משה חוגג הוא החשוד בהונאת המיליונים בקריפטו ועבירות מין

הותר לפרסום: איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג הוא  החשוד במרמה של מיליוני שקלים ועבירות מין
מערכת ice |  2
משה חוגג (צילום פייסבוק)
איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים הוא איש העסקים שנחשד היום (חמישי) בעבירות הונאה, מרמה ועבירות מין.
כזכור, בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בשת"פ יחידת יהלום מרשות המיסים, נעצרו 8 חשודים ביניהם אנשי עסקים, בחשד לביצוע עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת, הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות שוטרים מיחידת להב 433 על בתיהם ובתי העסק של 8 עצורים ומספר מעוכבים, במטרה לאסוף ראיות ולתפוס מוצגים הקשורים לחקירה. 
עפ"י החשד, במהלך תקופה ממושכת, החשודים וביניהם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים, פעלו בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.
 
החשודים כל אחד עפ"י חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.  במהלך החקירה עלו חשדות נוספים נגד חוגג כי ביצע לכאורה עבירות מין ומוסר.
אך החשדות נגד חוגג מתחזקות במיוחד לאחר שבתחילת חודש נובמבר, חדשות 13 וכתב המשפט ברוך קרא חשפו אייטם על משה חוגג. לפי האייטם דוגמנית בת 17 פנתה לסוכן שלה וסיפרה לו כי הוטרדה מינית על ידי איש העסקים והסוכן לא פנה להוריה או התערב בשל קשרים עסקיים עם חוגג.
על פי התחקיר של קרא, חוגג נכנס לחדר מלון שבו הדוגמנית המצליחה שהתה בארצות הברית וניסה לכאורה לכפות את עצמו עליה. הדוגמנית התנגדה והתנערה ממנו. הדוגמנית סיפרה את זה למקורביה, אך הסוכן שלה לא סיפר על כך לרשויות אכיפת החוק אלא גם לא למשפחתה. בבדיקת פוליגרף פרטית שחוגג דרש הוא נשאל על המקרה, ענה שלא עשה זאת ויצא דובר אמת.
תגובה מטעמם של עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משה חוגג ואחרים
    אני 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גםזו דרך להתעשר הונאות
    סגור
  • 1.
    יש פתגם יפה בערבית: "כול כלב ביג' יומו"
    אדווארדו חג'ג' 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מכירים?
    סגור