מדדים ומחקרים

רמי לוי או שופרסל, הדרמה בסלקום ודירוג מניות הביטוח

רמי לוי, שופרסל או יוחננוף? אמזון בעסקת ענק; דירוג מניות חברות הביטוח; הדרמה בסלקום; דירוג קרנות הנאמנות; יוחננוף מתרחבת; וואטסאפ משתדרגת ודיסקונט במהלך מפתיע | אלה ידיעות השבוע באתר ice
מערכת ice |  1
רמי לוי, איציק אברכהן (צילום יחצ, סיון פרג', Magma Images)
רמי לוי, שופרסל או יוחננוף: איפה המחירים הכי זינקו? לאחר שבשבועות האחרונים זינקו משמעותית מחירי המוצרים ברשתות השיווק, בדיקה מצאה מי הרשת שהעלתה הכי הרבה את המחירים בסל המוצרים האחיד. התוצאות בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אמזון חתמה על עסקת ענק, והמתחרה של טסלה קרסה: יצרנית הרכב החשמלי האמריקאית השנייה בשווי השוק העולמי צנחה בבורסה לאחר שאמזון הודיעה על עסקה שעשויה לסמן כי היא לא מאמינה שהחברה הצעירה מסוגלת לספק לה רכבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג חברות הביטוח: זו המניה עם התשואה הטובה ביותר: ביצועי חברות הביטוח תלויות מאוד בשוק ההון, כשזה עולה גם הרווחים שלהם עולים ולהיפך; חברות הביטוח סובלות מאז תחילת משבר הקורונה מירידה בפעילות הליבה וזו מתאוששת לאיטה וכשהתעשיה מתמודדת עם מהפיכת השור-טק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בסלקום: האם זה המנכ"ל שיחליף את אבי גבאי? דירקטוריון סלקום ידון היום אחה"צ בשלושת המועמדים שהגיעו לקו הגמר: מנכ"ל רשת דינמיקה אלי אדדי, מנכ"לית הולמס פלייס קרן שתוי ודניאל ספיר מנכ"ל תקשוב. סיכוי גבוה שהדירקטוריון יחליט להצביע בתום הישיבה ולא לדחות את ההכרעה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
דירוג קרנות הנאמנות לשנת 2021: הקרן שהכפילה את הכסף: תעשיית קרנות הנאמנות עברה שנה מצויינת, הציבור הזרים לה כסף והיא "רכבה" על העליות (או אולי יצרה אותן) והניבה תשואות חלומיות; בכל זאת היו קרנות נאמנות שכפילו את הכסף והמעניין הוא ש-4 מתוך 5 הקרנות הטובות של השנה היו של אותו מנהל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יוחננוף מתרחבת ב-2 סניפים חדשים, זה הסכום שתשקיע: יוחננוף ממשיכה בצמיחה והיא עתידה לפתוח שתי חנויות נוספות: אחת בגדרה ואחת באשדות יעקב. לאחר שרכשה 2 מתחמי חנויות, היא צפויה להשקיע בהם עד כ-16 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
וואטסאפ בעדכון ראשון ל-2022: כך יראו מעכשיו ההודעות שלכם: תמונת הפרופיל של המשתמש ששלח את ההודעה, או של הקבוצה בה נשלחה ההודעה, יופיעו על מסך הנעילה של המכשיר במקום המראה הקודם של שליחת ההודעות, בה רק שם השולח הופיע. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דיסקונט במהלך מפתיע: אלה ההטבות שיקבלו לקוחות הבנק: הבנק הרביעי בגודלו בישראל הכריז כי יצמצם שורה של עמלות הנוגעות לחשבונות עו"ש פרטיים המתנהלים במינוס - ובהן ביטול ריבית החובה עד לסכום של 2,000 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס. לא נכנס לרמי לוי. מלוכלך מגעיל (ל"ת)
    שמי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור