ויראלי

יובל המבולבל נשבר בכאב: "יהי זכרו ברוך"

יובל המבולבל כתב באינסטגרם שלו: "אופק היקר, לפני כמה חודשים, חגגתי איתך יחד את יום ההולדת שלך, ורגע לפני שכיבית את הנרות, הייתה לך משאלה אחת - ״שאבא יחזור״, אתמול התבשרנו כל המדינה שאביך, אוריאל ברוך הי״ד אינו בין החיים"
מערכת ice |  6
כוכב הילדים, יובל המבולבל (צילום פלאש 90)
כוכב הילדים יובל המבולבל שהופיע במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' בפני ילדי העוטף על מנת לשמחם, פגש גם לא מעט מהנפגעים, משפחות החטופים וניסה להפיח תקווה בילדים הרכים שקרובים עדיין בשבי החמאס בעזה.
יובל המבולבל כתב באינסטגרם שלו: "אופק היקר, לפני כמה חודשים, חגגתי איתך יחד את יום ההולדת שלך, ורגע לפני שכיבית את הנרות, הייתה לך משאלה אחת - ״שאבא יחזור״, אתמול התבשרנו כל המדינה שאביך, אוריאל ברוך הי״ד אינו בין החיים".
 
עוד הוא כתב: "אופק הנסיך המתוק כולנו כואבים את כאבך וכולנו - כל המדינה מחבקים אותך, אני מאמין שאביך אוריאל עכשיו מלאך בשמיים, גאה בך ושומר עליך ועל כולנו מלמעלה, יהי זכרו ברוך".
בראיון ל-ice לפני מספר חודשים סיפר: "המלחמה העירה מה עיקר ומה טפל, היינו עם שהתעסק בכל כך הרבה דברים שוליים בעיניי ואנחנו מבינים עכשיו שהדבר החשוב ביותר לעם שלנו הוא אחדות ואנחנו רואים את זה עכשיו איך שכולם עוזרים אחד לשני ונרתמים אחד לשני ועושים הכל כדי להחזיר את החטופים, לעזור לחיילים ולהרים את המוראל."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יובל המבולבל
    סטלה אדם 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק. ממש נכון. למדנו מה עיקר ומה תפל. מתפללים לשלום החטופים והחיילים. משתתפים בצער המשפחות ומאחלים רפואה שלמה והתאוששות מהירה לכל החולים והפצועים, בגוף ובנפש.
    סגור
  • 5.
    יובל היקר
    רפאל בנינוס 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מלך
    סגור
  • 4.
    למה למען השם למה...
    יאנוש קורצ'אק 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה לשים תמונה של המבולבל בבית המשפט שהכתבה היא בכלל בנושא אחר??!!!
    סגור
  • 3.
    מלאך צדיק
    ירון 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יובל (שם טוב). אתה איש יקר וטוב לב, שמשמח ילדים ומבוגרים ואת כל עם ישראל, מעריך כל ישראלי שחי במדינה שלנו, כל חייל שנלחם למעננו, אתה מרגש והכל הכל בצניעות ומכל הלב. היישר כח לך איש יקר.
    סגור
  • 2.
    די לקמפיינים המפלגים ולאטימות
    העיקר שביבי ילך 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלא
    סגור
  • 1.
    תודה יובל , אתה מקסים
    קרובת משפחה 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתמשיך רק לעשות טוב ולשמח ילדים ואנשים . תודה לכל מי שתמך , התפלל , עזר , ובא לנחם ... תודה על החיבוק הגדול מעם ישראל . בע'ה שנדע רק בשורות טובות
    סגור