ויראלי

אופירה אסייג מפנקת: מי זכתה למתנה באלפי שקלים ממנה?

בסטורי שעלה לאינסטגרם בו היא נראית מגיעה לאירוע, היא אמרה: "ערב טוב, פולה בליק רשמתי שיא חדש", היא נשאלה: "מרוויחים טוב בקשת?", והיא ענתה: "בן פורת יוסף, לחברה כמו לאה מביאים לואי"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

מרוויחים טוב בקשת 12? רק כמה ימים אחרי שמדינת ישראל עצרה את הנשימה, כאשר זיהו מערכות הביטחון של ארצות הברית לראשונה את ירי הכטב"מים האיראניים לעבר ישראל, לאה שנירר עסוקה כבר בחגיגות יום ההולדת שלה. ומי אם לא חברת הטובה אופירה אסייג התייצבה מיד לברך אותה כמו שרק היא יודעת וגם לתת מתנה מאוד יקרה.

בסטורי שעלה לאינסטגרם בו היא נראית מגיעה לאירוע, היא אמרה: "ערב טוב, פולה בליק רשמתי שיא חדש", היא נשאלה: "מרוויחים טוב בקשת?", והיא ענתה: "בן פורת יוסף, לחברה כמו לאה מביאים לואי".
רק לאחר האירוע, אסייג כתבה: "לאההה, יום הולדת הכי שמח בעולם אהובה שלי, אני מאחלת לך שתמשיכי לבלוע את העולם וליהנות מכל רגע בדיוק כפי שאת עושה. אני אוהבת אותך. והכי חשוב, תמשיכי להיות מספר 1 בעולם הפילאטיס כי מה ששלך אהובה שלי, לאה שלי".
רק השבוע, בטורה השבועי במאקו, כתבה המגישה הוותיקה: "לילה קשוח עם רסקיו עבר על עם ישראל. אני לא מכירה בית אחד שבו הטלוויזיה לא דלקה וכולם אכלו ציפורניים וחיכינו לטילים מאיראן. קולטים? אנחנו עם ישראל, יושבים ומצפים בחרדות אין סופיות ש-330 טילים וכטב"מים איראניים ינחתו על אדמתנו, ולכו תדעו מה יהיו הנזקים. רעדנו, לא נרדמנו, הילדים הסתובבו בין המיטות והחדרים, הפלאפון עבד שעות נוספות, הרסקיו התחיל להתרוקן, החות'ים והעיראקים המשועממים הצטרפו לחוג הרוע - ואז מערכת היירוט השביתה 99% מהטילים והשביתה להם את השמחה. איזה ילדות יש לילדים שלנו? מלחמות, קורונה, טילים, אנטישמיות עולמית, פחדים, חוסר ודאות. נשבעת לכם שאני מתגעגעת לילדות שלי בדימונה, יושבת על הברזלים עם החברות שלי וצוחקת כל הערב בלי דאגות, בלי ווואטסאפ, בלי צבע אדום, בלי מסיכה ובלי טילים מאיראן".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אנחנו מתגעגעים לתקופה שלא היית בטלוויזיה וברדיו (ל"ת)
    ניר 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור