ויראלי

כאוס בהר מירון: אלימות קשה ומהומות, 19 שוטרים נפצעו | צפו

למרות החוק שאוסר עליהם להגיע ולהתפלל בהר מירון, אלפי חרדים פקדו את המקום והתעמתו עם השוטרים במשך שעות ארוכות. 19 שוטרים נפצעו באלימות הקשה. צפו באירועים הקשים
מערכת ice | 
שוטר נפצע בהר מירון (צילום דוברות משטרת ישראל)
בשעות האחרונות החלו מאות מפרי החוק להתעמת עם השוטרים בקבר רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון. כתוצאה מכך, משטרת ישראל מסרה כי פונו לקבלת טיפול רפואי 19 שוטרים.
החל מאתמול (שבת) בשעות הערב, פועלת משטרת ישראל במתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי במירון לשם שמירה על הסדר ומימוש החוק וצו האלוף שנועדו לשמור על בטחון הנוכחים. אלא שהחל משעות הבוקר, אלפי אנשים הגיעו לאזור מתחם הקבר תוך שהם מפרים את צו אלוף פיקוד העורף ואת החוק, מתעמתים עם שוטרים וגורמים נזקים לרכוש שהוצב במקום לשם שמירה על ביטחונם.
בעקבות האלימות הקשה, 19 שוטרים פונו לקבלת טיפול רפואי לאחר שהושלכו לכיוון מוטות ברזל, זכוכיות וחפצים שונים. כמו כן, פגעו פגעו מפרי החוק באמצעים ורכוש שהוקם במקום לשם שמירה על ביטחונם. עד כה הורחקו מהמקום מעל ל-1000 אנשים לא מורשים ועוד אלפים נחסמו בכבישים המובילים לאתר. 
נוסף על כך, במשטרה התייחסו לתיעוד שרץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, בו נראה לוחם מג"ב במילואים שדחף אדם מבוגר במירון והטיח אותו על הקרקע כשהאחרון רק עמד לידו: "נבהיר כי אנו רואים בחומרה את ההתנהלות ובהתאם הלוחם הורחק מפעילות עד לבירור האירוע.  כמו כן, שאר האירועים יבדקו ויופקו לקחים בהתאם".
 
עוד נמסר מהמשטרה כי "אנו שבים ומדגישים כי הצעדים וההערכות המיוחדת של משטרת ישראל נועדו להבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור. מתחילת המלחמה נורו עשרות רקטות לכיוון הר מירון ומספר רב מהן נפלו בנקודות בהם נוהגים לאורך השנים לעבור עשרות אלפי בני אדם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה