ויראלי

מיליונר הדוג'קוין: השקיע בגלל אילון מאסק ותוך חודשיים חגג

מייסד טסלה בסדרת ציוצים על הדוג'קוין הביא לזינוק ענק במעמד מטבע הקריפטו הענק שהתחיל בכלל כבדיחה, ובחור צעיר מלוס אנג'לס החליט להמר על כל חסכונותיו ולהאמין במאסק. תוך חודשיים הוא כבר היה מיליונר
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
זהו סיפורו של עוד בחור אמריקאי שחלם רחוק אבל הפעם ההימור שלו הצליח ובענק. גלאובר קונטסוטו חשף כי בתאריך ה-15 באפריל הפך למיליונר, בזכות מטבע הדוג'קוין - כן, מטבע הקריפטו שהתחיל כבדיחה אבל צובר כוח לאחרונה בזכות העידוד המאסיבי של מייסד טסלה אילון מאסק.
גלאובר בן ה-33 מלוס אנג'לס השקיע בתחילת פברואר כ-180 אלף דולר כאשר מחיר מטבע הקריפטו הקטן היה שווה 0.045 דולר, או 4.5 סנט. המטבע כזכור פרץ מאמצע אפריל והגיע לרמה של שיא 0.4377 דולר או 43 סנט. לאחר שבירת השיא, הדוג'קוין ירד ומאז נמצא בעליות וירידות סביב ה-30 סנט. בכל מקרה, בחישוב פשוט, ההשקעה של הבחור הצעיר הוכפלה בכמעט פי 10, מה שהביא אותו לראשונה בחייו לדירוג המיליונרים בעולם.
מה גרם לו להשקיע כל כך הרבה? התשובה לכך היא אילון מאסק, גם אם מייסד טסלה עצמו לא יודה אם היו רציניים או לא: "מאסק הוא גאון", אמר גלאובר קונטסוטו בריאיון לרשת CNBC. ההשקעה של 180 אלף דולר הייתה משמעותית בשבילו שכן לדבריו הוא לא גדל בסביבה אמידה.
כמו בהרבה מקרים, חבריו הזהירו אותו מהמהלך היהיר והמסוכן, ואם הוא היה מתייעץ עם מומחים הם כנראה היו אומרים לו לברוח מהדוג'קוין שעדיין לא ברור מה עתידו והוא נשען על באזז של הרשתות החברתיות ולא יותר. 
כאמור, מטבע הקריפטו הדוג'קוין ירד לאחר הפריצה באמצע החודש והתייצב סביב ה-30 סנט. בכך הוא מצטרף לשאר מטבעות הקריפטו שחוו ירידה בשבועיים האחרונים. על פי סוכנות הידיעות רויטרס, הסיבה לירידה של מטבעות הקריפטו נעוצה בהחלטה של ביידן להעלאת המס על רווחי ההון, והחשש כי תכניתו של נשיא ארה"ב תבלום את ההשקעה בנכסים דיגיטליים. ביידן מתכנן כמעט להכפיל את המס על מי שמשכורתו מעל 1 מיליון דולר לכמעט 40%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תברח
    לבריאות 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שתפסיד
    סגור
  • 1.
    Dogecoin
    יובל 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא המלצה . הערכה יגיע ל 500000$ תוך שנה
    סגור