ויראלי

מה באמת רוצה המדליסטית הישראלית – והאם היא תקבל את זה?

עם כל הכבוד למדליה ולמענק הכספי, את אבישג סמברג מעניין משהוא אחר – ובדיקת ice מעלה כי הזכייה שלה מקרבת אותה מאוד לקבל את מבוקשה
יאיר מור |  1
אבישג סמברג אולימפיאדה (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
"רוצה שהאינסטגרם שלי יהיה מעכשיו מלא בעוקבים. מתה על האינסטגרם ורוצה להגדיל את כמות העוקבים" – כך אמרה אבישג סמברג, המדליסטית הישראלית הראשונה באולימפיאדת טוקיו, לכתב וואלה יניב טוכמן. היא הוסיפה כי היא רוצה להצטלם לפרסומות, ומקווה שהזכייה במדליה תקרב אותה לשם.
לפי בדיקת ice, נראה שהיא עומדת לקבל את מבוקשה. נתוני חברת מעקב הרשתות החברתיות Social Blade מראים כי עד החודש האחרון נע מספר העוקבים שלה באינסטגרם מתחת ל-20,000, כאשר בשנה שעברה היא נעה מעט מעל ה-17,000, חוותה קפיצה של כמה מאות לאחר הזכייה באליפות אירופה בחודש דצמבר, ובחודשים שחלפו מאז עלתה בקצב של כמה עשרות עוקבים בשבוע והגיעה לכ-18,000.
לאחר הזכייה במדליה, אתמול (ש'), קפץ מספר העוקבים שלה ב-6,700 – כלומר עלייה של 33% במספר העוקבים הכולל, ובשעות הלילה והבוקר נוספו לה עוד כ-100,000, מה שהביא את מספר העוקבים הכולל שלה לכ-112,000 נכון לשעה שלוש וחצי בצהריים – הכפלה של יותר מפי שישה תוך פחות מיממה. בקצב הזה, היא צפויה להגיע למאות אלפים בימים הקרובים, מה שכנראה יהפוך את החשבון שלה למבוקש מאוד בקרב מפרסמים שמבקשים להגיע לקהל רחב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אינטרס אישי
    גועל-נפש 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת כסף.ביזיון
    סגור