ויראלי

הלוטו בטירוף: סיפורי הזכייה של הפנסיונר, שוטף המכוניות והחולם

לא פחות מ-15 זוכים בפרס הראשון במהלך השנה העברית החולפת, לצד 32 ישראלים נוספים שגרפו פרס בלמעלה ממיליון שקל, סיפקו גם סיפורים מפתיעים מאחורי הזכיות. כך הסבא, העולה החדש ואדם שבכלל חלם על פרס שני עשו את הבלתי ייאמן
כפיר אדר |  45
הזוכה בלוטו (צילום הפיס)
אז איך התחושה להיות מיליונר? לגלות שברגע אחד החיים שלך משתנים מקצה לקצה וכל זאת בזכות טופס נייר שבו ניחשת שישה מספרים (כולל אחד חזק) והיה שווה מיליוני שקלים יכול להיות אירוע בלתי נתפס. בהתאם לכך, יש גם סיפורים לא פחות ממטורפים, או מרגשים מאחורי כל אדם שהצליח לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתו. הנה כמה דוגמאות.
לפעמים חלומות מתגשמים: הזוכה בפרס השני בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום 10/8/2021 טוען כי אף פעם לא השתעשע במחשבה שיזכה בפרס הראשון. לדבריו, תמיד חלם על הפרס השני. בשבוע שעבר, חלומו התגשם ואם זה לא מספיק הוא גם גרף את הפרס השני הגבוה ביותר אי פעם בסך כולל של כ- 7.5 מיליון שקל. "יש לי עניין מיוחד עם הפרס השני", סיפר הזוכה בהתלהבות. "תמיד חשבתי שמבחינה סטטיסטית הסיכויים לזכות בפרס השני גבוהים יותר מהסיכויים לזכות בפרס הראשון – ולכן, מיקדתי תמיד את תפילותיי לזכייה בפרס השני והמכובד. אני ממלא טופס כשהפרס השני גבוה, בדרך כלל כשהוא מעל 3 מיליון שקלים.
הפנסיונר שאישתו התבלבלה: פנסיונר טרי בתחילת שנות ה-70 לחייו, מתגורר באזור ירושלים, נשוי וסב גאה ל-13 נכדים ונינים, זכה בפרס הראשון על סך 7 מיליון שקלים. הוא סיפר: "הייתי ליד אשתי כשסרקתי את הטופס, וקפצה הודעה שהטופס זכה בסכום של 7 מיליון שקלים. דבר ראשון שעשיתי הוא להראות לאשתי את ההודעה, והיא לא קראה נכון את ההודעה ואמרה לי: 'הטופס זכה ב-7,000 שקלים'. ישר תיקנתי אותה, אמרתי לה: 'תסתכלי שוב!'. הפעם היא חבשה את משקפי הקריאה שלה והבינה שזה לא 7,000 שקלים – אלא 7 מיליון שקלים!".
'אשתי, אנחנו מיליונרים': "הזוכה היחיד בהגרלה שמילא טופס דאבל לוטו, גרף את הפרס הראשון המקסימלי באותה הגרלה על סך 30 מיליון שקלים. יום למחרת ההגרלה, הזוג הזמין קבוצת חברים לביתם למפגש חברתי ורק אחרי שהאורחים הלכו, נזכר שעוד לא בדק את הטופס: "הפעלתי את הסורק שבאפליקציה - ולהפתעתי הוצג לי גם סכום הזכייה - 30 מיליון שקל! ההתרגשות הייתה עצומה. רצתי מיד לחדר של אשתי, היא כבר נמנמה אבל לא יכולתי לחכות עד הבוקר". אשת הזוכה המשיכה לספר: "בעלי נכנס כרוח סערה לחדר השינה ואמר לי במילים אלה: 'אשתי, אנחנו מיליונרים! הייתי בטוחה שנפלה עליו רוח שטות והוא בכלל מותח אותי. לא עיכלתי ועד לרגע זה אני לא בטוחה שאני מעכלת".
שטיפת הרכב ששווה מיליונים: רווק בן 26 מאזור הקריות, זכה בפרס השני בדאבל לוטו, בסכום של 4,500,000 שקל, הזוכה, שעדיין גר עם הוריו, שלח לאמו צילום מסך של הודעת הזכייה מהיישומון. "אמא שלי ממש לא הבינה מה פתאום אני שולח לה הודעה כשאני במרחק מטרים ספורים ממנה, ועוד צילום מסך של הטלפון שלי. שלחתי תמונה נוספת, הפעם צילום מסך של המספרים הזוכים באתר מפעל הפיס – וגם אז היא לא ממש קלטה במה מדובר. ניגשתי אליה ואמרתי לה: 'אמא – עזבי הכל, בואי לתל אביב לבית מפעל הפיס – יש לנו פרס לקחת'".
ה"אפרטיף" שלפני הזכייה: "הזוכה בסכום של 1.5 מיליון שקל בפרס השני, גבר בשנות ה- 50 לחייו, עלה לישראל יחד עם משפחתו לפני מספר שנים והוא מתגורר ביישוב קהילתי במרכז הארץ. את דבר הזכייה גילה הזוכה כשהיה יחד עם אשתו. "לאשתי ולי יש הרגל קבוע", סיפר הזוכה, "כל ערב כשאני מגיע הביתה מהעבודה, אנחנו נוהגים לשבת בסלון ולשתות את מה שאנחנו מכנים: 'אפרטיף של סוף יום'. ביום שלישי, ערב ההגרלה, חזרתי בשעה מאוחרת וכבר חשבתי שלא נספיק. להפתעתי אשתי המתינה לי בבית עם כוס המשקה. במהלך השיחה נזכרתי שמילאתי טופס לוטו. ניגשתי לחדר וסרקתי את את הטופס באפליקציה של מפעל הפיס - תוך שניות ספורות הבנתי שאני מחזיק בידי את הטופס שזכה בפרס השני. גם אשתי לא האמינה וסרקנו את הטופס מספר פעמים עד שעיכלנו שאכן, אנחנו הזוכים. ההתרגשות הייתה עצומה ולא ממש הצלחנו לישון באותו ערב".
הזכייה והמתנה המקורית לנכדה: זוכה שגילה כמעט 80 זכתה בפרס השני בדאבל לוטו ב-1.5 מיליון שקל והגיעה בליווי ביתה ונכדתה, מתגוררת באחת מערי המכרז ונוהגת מדי פעם להשתתף בהגרלת הלוטו. הזוכה סיפרה: "באותו רגע, כשהבנתי מה סכום הזכייה, התקשרתי לנכדתי וסיפרתי לה שבקרוב מאוד אני אגשים לה משאלה", הנכדה הוסיפה: "מדי פעם אני מנהלת שיחות עם סבתא, וכשהיא שואלת אותי מה הייתי רוצה שיהיה לי – אני עונה לה: 'מכונית מדגם מיני קופר'. היום כשסבתא התקשרה והזמינה אותי להצטרף אליה לבית מפעל הפיס, בתחילה לא ממש 'ירד לי האסימון'. בדרך לשם סבתא שאלה אותי שוב, מה הייתי הכי רוצה שיהיה לי ושוב עניתי לה 'מכונית מיני-קופר' ואז סבתא הפתיעה אותי כשאמרה: 'בקרוב תהיה לך!'".
הזכייה הגדולה בכל הזמניםהזוכה ב-76 מיליון שקל, הסכום הגבוה ביותר שחולק לזוכה יחיד בישראל, נשוי + ילדים וסב גאה ללא מעט נכדים, מתגורר באחת מערי הדרום, שספגו לא מעט מטחי טילים במסגרת מבצע "שומר החומות", התעקש בשונה משאר המקרים לגבות את הפרס יחד אשתו ילדיו ונכדיו ובמפעל הפיס שמחו לאשר את החגיגה. הזוכה גילה את היותו הזוכה בלוטו בשעות הבוקר המוקדמות של הבוקר. "הייתי אמור ללכת לעבודה שרק התחלתי, אחרי תקופה ארוכה בה הייתי בחל"ת. הוצאתי את שני הטפסים מהארנק והתחלתי לבדוק. הטופס הראשון לא הניב שום זכייה, לעומת זאת – בטופס השני היו לי את כל ששת המספרים כולל המספר החזק". במשך מספר דקות, שנמשכו כמו נצח, ישב הזוכה ברכב ועיכל שהוא מחזיק ביד את הטופס הזוכה. "התקשרתי לבן שלי, ואני צועק לו את השם שלו. הבן ממש נלחץ, חשב שקרה משהו. אני לא נוהג להתקשר אליו בשעות כאלה. בת זוגו התעוררה בבהלה, חשבה גם שקרה חלילה אסון. ואני מספר להם: 'זכיתי בלוטו – לא תצטרכו עכשיו לדאוג לפרנסה!'".
המיליונר שלא סיפר על הזכייה במשך חודשיים ומחפש כלה: "בהגרלת הלוטו מתאריך 8/12/2020 'נולדו' 3 מיליונרים חדשים, שזכו כל אחד בפרס הראשון. זוכה אחד זכה בכ-8.3 מיליון שקל במסלול הלוטו ושני זוכים נוספים זכו בכ-16.6 מיליון שקל במסלול הדאבל לוטו. אחד מהם, רווק בתחילת שנות ה-40 לחייו, מתגורר באחת מערי השפלה, עוסק בתחום ההוראה, ובשל משבר הקורונה מצא את עצמו, כמו רבים אחרים, בחופשה ללא תשלום במשך תקופה ארוכה: "אולי עכשיו אוריד קצת הילוך עם הלימודים ואתרכז במציאת אישה טובה על מנת שאוכל להקים משפחה ולהמשיך להתפתח בחיים, מעבר ללימודים ולמרדף האינסופי אחר הקריירה".
יום אחרי החיסון השני - גילה שהפך למיליונר: "הזוכה ב-12 מיליון שקל, פנסיונר בתחילת שנות ה-70 לחייו, אב ל-7 ילדים וסב ל-13 נכדים, המתגורר בדרום הארץ סיפר כי: "ביום ההגרלה, בשעות הבוקר, היה לי תור לחיסון השני נגד נגיף הקורונה בקופת החולים. למחרת התעורר הזוכה לבוקר חדש ומיוחד: "אספתי את העיתון והכנתי לי קפה כמו בכל בוקר. לאחר שסרקתי בעין את כל כותרות היום, התפניתי לבדוק את הטופס. בבדיקה הראשונה זיהיתי שמדובר במספרים הקבועים שלי, אבל לא הייתי בטוח שיש לי אותם ברצף באותה טבלה. פתחתי את האפליקציה של מפעל הפיס וביצעתי דרכה סריקת טופס. תוך שניות קפצה לי הודעה שהטופס זכה בפרס הראשון. תחילה לא עיכלתי, חשבתי שאולי מדובר בטעות וסרקתי את הטופס אולי 10 פעמים נוספות. רק אז למעשה 'ירד לי האסימון' והתקשרתי לבני הבכור כדי לבשר לו את הבשורה".
תגובות לכתבה(45):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    הלוטו הוא ישראבלוף
    חיפאי חכם ומנוסה 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני ממלא לוטו כבר כמעט 55 שנה . רד פעם אחת זכיתי ב ט מספרים + הנוסף בבך הכול ב 10.865 ש"ח . הגעתי למסקנה שחבל על הכסף באמת. ( היה לי קיוסק עם לוטו ולאחר שרציתי לסגור את.הקיוסק נשארו לי בערך כ45,000 ש"ח בכרטיסי גירוד שונים וכיוון שהלוטו לא היו מעוניינים לקבל ממני בחזרה ולזכות אותי החלטתי לגרד את כולם בתקווה לזכות בפרס ואז ישבתי אני ואחי גירדנו במשך שעות רבות ויצא לנו פרס של כ 4,500 ש"ח בערך אז הבנתי שהלוטן הוא בלוף כמו הקזינו ששם לבית.יש 89% סיכויי זכייה אז בלוטו הסיכוי לזכות הוא נמוך מאוד מאוד. תקנו מטבעות וירטואליים ותזכו ( עני זכיתי יש לי ביטויים שקניתי לפני 7 שנים בפחות מ 2,000 $ והיום שווה 63,000 $ ( שם הרוותי עד עכשיו כמעט 3.5 מיליון שקל תוך 7 שנים ועולה יום יום. דרך אגב הלוטו בשנתיים האחרונות בקושי נותן פרסים ( ממ שהם מפרסמים) כי הרבה אנשים אין עודף כסף להרוג על הימורים.
    סגור
  • 41.
    אני מכירה משפחה שזכתה
    אחת שיודעת 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה היה לפני הרבה זמן...ב3 וחצי מליון שקלים. וגיסתי שהיא סגנית מנהלת בנק סיפרה ששני לקוחות מהבנק זכו בלוטו. אז יש זוכים לכל הסקפטים... ויש עוד אחת שאני מכירה , חודש אחרי שהתגרשה זכתה בפרס הראשון בלוטו.
    סגור
  • 40.
    אני מכירה משפחה שזכתה
    אחת שיודעת 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה היה לפני הרבה זמן...ב3 וחצי מליון שקלים. וגיסתי שהיא סגנית מנהלת בנק סיפרה ששני לקוחות מהבנק זכו בלוטו. אז יש זוכים לכל הסקפטים... ויש עוד אחת שאני מכירה , חודש אחרי שהתגרשה זכתה בפרס הראשון בלוטו.
    סגור
  • 39.
    שקרים שקרים חבל על הכסף שגונבים ממכם
    גרוס 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שקרים לא יאומן איך המדינה סוחטת את אזרחיה !!!???
    סגור
  • 38.
    הרסתם משפחות
    יהודי 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם מפעל של שקר ורמאות המפתים אנשים קשי יום וגוזלים את כספם המיועד לכלכלת הבית.
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    לפעמים חלומות מתגשמים
    הקוסם 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוטו
    סגור
  • 36.
    חלוםםםםם
    אלינה 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיףףף לזכות ועוד בסכומים כאלה לסדר תמשפחה תילדים וישאר גם לנכדים אמן בעזרת השם בלי דאגות כלכליות חלוםםםםםםם . תהנו מי שזכה תעשו חישובים נכונים עים הכסף לא להמר איתו כי יעלם מהר
    סגור
  • 35.
    לוטו זכיות
    מיכל 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סיפורי פוגי??????
    סגור
  • לוטו
    חנה 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיפורי לוטו לסיפורי סבתא.
    סגור
  • הכל שקרים
    צודק 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין זוכים הכל מבויים
    סגור
  • 34.
    מתי אני יופיע פה (ל"ת)
    יוסי 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    ..
    זובידאת 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר וכזאב אף אחד לא זכה חוץ מזה כסף חראם
    סגור
  • 32.
    פיס
    שמיים 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם מנוי פיס משנת 1974 ועדיין לא זכיתי הכי הרבה 100 ש"ח הם מספרים 60 אחוז זכיות לפי בדיקה בין 19 ל23 אחוז בלבד הקיצר שקרנים עם חותמת.
    סגור
  • 31.
    לוטו אשליות
    אמין 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמינו לבלופים אני כל שבוע זוכה למה כי אני לא שולח מסכנה תבינו לבד
    סגור
  • 30.
    לוטופרסום
    ביבי 09/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת הכי ארוכה !!!
    סגור
  • 29.
    כתבה ממומנת להדליק אנשים למלא (ל"ת)
    איציק 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    פיס רמאות.
    ללא שם 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מאמין,מפעל הפיס עושה הכל כדי שהוא לא ישלם וכמה שפחות אנשים יזכו וזה מדובר בכל התוכניות שלהם אל תאמינו לאף מילה שלהם וכן לפרסומות.
    סגור
  • 27.
    מעניין
    דוידק 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבים לאור היום
    סגור
  • 26.
    והסיפור ההפוך
    ש.א 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מילויני אנשים מסכנים מבזבזים את כספם בחרא הזה כי הסיכוי אחד ל 15 מיליון. אז שלא יעבדו עליכם.
    סגור
  • 25.
    נתן זהבי אמר לפני 20 שנה
    אבי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סיפרו שמישהו חלם על המספרים,שלח וזכה.הוא קרא למפעל הפיס שקרנים,ואמר שמוכן שיתבעו אותו על הוצאת דיבה.עד היום לא תבעו וזה אומר דרשני.תפסיקו להיות פראירים ולהאמין להגרלות מפעל הפיס,הם הורסים משפחות,ולא אכפת להם .
    סגור
  • 24.
    לוטו רמאות
    Zd 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שקרנים הכל רמאות פייק ניוז
    סגור
  • 23.
    פייק
    רמי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שטויות אין בכלל זוכים זה הכל רמאות, כשאתם רואים מישהו עם מסכה שקוראים לו נ.ס והוא פנסיונר מקרית גת זה בכלל עובד מפעל הפיס ששם את המסכה, הכסף נשאר תמיד במפעל הפיס וכולם ממשיכים למלא טפסים בלי סוף
    סגור
  • 22.
    אמינות ההגרלה.
    Y 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תאורטית- אין כל בעיה לסדר רצף מספרים שאינו במאגר. כנראה שמתקן ההגרלה מכיל סנסור מיוחד שדואג לשאוב מספר מסויים מתוך ערבובית הכדורים. עקרונית, אין כל בעיה להתקין סנסור שמזהה כדור מסומן כלשהו, על מנת לקבל רצף מספרים מבוקש. זה אפשרי, רק אם יש מי שיטה את ההגרלה לטובת צרכיו של המפעיל. בינתיים אנו סומכים על המדינה שתפעל ביושרה.
    סגור
  • 21.
    בלוף
    rj 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חברים יקרים הזהרו מהבלוף הגדול בתולדות מדינת ישראל 50 שנים לא היה צירוף של 7 מספרי ימי ההולדת שלי פתאום הגרלות רצופות זוכים בדאבל פתאום 20 הגרלות לא זוכים כשאין זוכים בפרס הראשון פתאום 3 זוכים באקסטרה צריך לחקור את עובדי מפעל הפיס למה אני אומר על מנת שתשלחו בסכום קטן כי הפרס הגדול הוא רק על הנייר
    סגור
  • 20.
    הזוכים בלוטו
    מור 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיפרסמו כמה לא זוכים בלוטו וכמה הפסידו את התחתונים שלהם בגלל ההימורים המקומבנים אני בטוח שהם הרבה יותר
    סגור
  • 19.
    נו, די עם ההזניה והריקבון
    יע 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הלוטו הוא פשע. הימורים בחסות המדינה (גם צביעות בנוסף), שפוגעים בעיקר בשכבות החלשות באמצעות מכירת חלומות שסיכויהם להתגשם הוא אפס. בנוסף, מבוסס על שקרים, הן בסיפורי הזוכים המאושרים והן בסכומי הכסף - רק בודדים זוכים בסכום גבוה ורטה הזוכים מקבלים פרוטות. בנוסף, סכום הזכייה המפורסם כמלכודת שיווקית כולל בתוכו גם כ-40% תשלום מס הכנסה.
    סגור
  • 18.
    קטסטרופה
    בובי קובי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כתבה מיומנת. במקום לחלק סכומי כאלו גבוהים עדיף סכומים קטנים שיחולקו ליותר זוכים.
    סגור
  • 17.
    שקר
    משה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמה שקרנים אתם
    סגור
  • 16.
    כתבה מוזמנת ומשולמת
    עברי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הסכוי הסטטיסטי לזכות בפרס הראשון הוא אפס
    סגור
  • 15.
    הזכיה במפעל הפיס
    סמי בן טובים 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבלוף הגדול ביותר. אחרי בחירת ראש הממשלה.
    סגור
  • 14.
    לא מאמינה
    משה 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני כבר לא מאמינה ממלאה לוטו כבר ארבע שנים ורק מפסידה זה הכל אשליות
    סגור
  • 13.
    שקרנים נוכלים מוכרים לאנשים אשליות (ל"ת)
    פיטוסי 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 12.
    רעננה
    רחמים 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל שקרים
    סגור
  • 11.
    זכיות בלוטו
    אורי אייל 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם חבורת שקרנים אחד אחד. בפרסומים האלה אתם יוצרים אשלייה בציבור. אתם עושים את שיטת ארילה ימח שמה.
    סגור
  • 10.
    מי מאמין להם?
    מישהו 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין סיכוי לזכייה.מי באמת מכיר זוכים?
    סגור
  • 9.
    לי זה לא קורה
    מוטי 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמעט 40 שנה אותם מיספרים מעולם לא פיספסתי הגרלה פעמיים הייתי קרוב אבל זה אכזבה ענקית
    סגור
  • בול. ממש כמוני. אך לא אפסיק למלא ולשלוח (ל"ת)
    שנה טובה 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    פיס נוכלים
    רמי 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בכל הסיפורים דאגו להזכיר אפליקציית מפעל הפיס. כתבת שיווק ויח"צ..הגרלה של רמאות
    סגור
  • 7.
    סיפורי סבתא
    לא זוכה. 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדבר היחידי שאמת אתכם זה שאי שום אמת בפרסומים שלכם..
    סגור
  • 6.
    צמודים לאמת
    יעקובובו 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא יזיק למפעל הפיס לפרסם את מחירי הנטו של הזכיות ולא הברוטו לסנוור את עיני הכלל טוב רק לבית מפעל הפיס אבל להסתיר קיזוז של 38% מהזכייה !?
    סגור
  • 5.
    סיפורי פוגי
    אברשה 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשאלו את ברדוגו
    סגור
  • 4.
    ק ו מ ב י נ ה!!!!
    יגאלהנאצי 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי מכיר את הססמאות נא לזהות אותי לפי הקול שלי !!דיסקונט וואלה איזה יופי גם מפעל הפיס מזהה מי מולו ויודע תוך 20 שניות לעשות מה שהוא רוצה 2 שניות למה 20 דא
    סגור
  • 3.
    הלוטו זה כמו הקורונה לומד את עצמו במהלך המשחק נוכלות ח
    מסי 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחשב על שמזהה לפי קול ולפי 4 ספרות אחרונות מי האיש השולח וישר נותן לו את מה שהוא לא רוצה לתת .הזוי כל המפעל הזה בדיוק כמו שהם אומרים הכל חוזר לקהילה !!!לפני 20 שנה בנק לאומי השתמש באותה מערכת לזיהוי משתשמש גם דרך קול וגם דרך מספרים היום כבר השתכללו יש סיבים שהכל את מהר אתה רק מקיש ת.ז והמחשב מחשב את האפשרויות מתוך 100000 ת.ז נשארו נגיד 5 שזה אתה למרות שגם קול מזהה מי וקשר אז שלא יעבדו עליכם תבואו עם מסיכה ותעשו ולא תדברו חחחחחח אולי תבינו
    סגור
  • 2.
    Y
    Y 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏ממש אני מה זה מאמין אם ‏פעם הבאה במקום לקנות חלב אני אשלח טופס לוטו ‏או לפחות להגיע לגיל 95 ‏בשביל ‏לזכות ‏הסיפורים שאתם מספרים ממש הזויים
    סגור
  • 1.
    כייף לזכותתתתת
    כייף לזכות 09/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה כייף לזכות
    סגור