ויראלי

נפתלי בנט 'ייבש' את פוטין? המבוכה בפגישה בין המנהיגים

סרטון מהפגישה של ראש ממשלת ישראל ונשיא רוסיה הפך לוויראלי, כאשר ראש מפלגת ימינה צעד לחדר, הפנה את גבו לאיש החזק ברוסיה, אמר לזאב אלקין שצעד עימו 'נמתין לתקשורת הישראלית' ועיכב את לחיצת היד בין השניים. ברשתות החברתיות לא הפסיקו לעקוץ. צפו
מערכת ice |  6
בנט ופוטין (צילום קובי גדעון לעמ)
האם נפתלי בנט נהג בצורה מעוררת מחלוקת בפגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין? סרטון הפגישה בין שני המנהיגים חרך את הרשתות החברתיות בשל העובדה שנראה שראש הממשלה מעכב את לחיצת היד עם פוטין כשהוא מחכה לתקשורת הרוסית וכן הפנה לו גב כדי לומר זאת לזאב אלקין.
בסרטון המדובר, בנט נכנס אחרי פוטין לחדר, התקדם בנט לצד שר הבינוי והשיכון והפנה את גבו לנשיא שנראה ממתין ללחיצת היד ושאל את אלקין: "אנחנו מחכים לתקשורת הישראלית?", ואז סידר את חולצתו כשפוטין ממתין ללחיצת היד ורק לאחר מכן לחץ אותה. 
בנט סיכם את הפגישה: "סיימתי לפני שעה קלה פגישה ראשונה, מצוינת, עם נשיא רוסיה, פוטין. השיחה התארכה מאוד, נמשכה יותר מחמש שעות, והייתה מעמיקה במיוחד. היחסים בין ישראל לרוסיה נשענים על עבר עשיר של קשר בין שני העמים. אנו זוכרים תמיד את התפקיד המכריע שמילאו הרוסים בהכנעת הנאצים במלחמת העולם השניה. אסור שהזיכרון ההיסטורי הזה ימחק, ועליו לעבור מדור לדור".
"רוסיה היא שחקן חשוב מאוד באזור, למעשה, היא סוג של שכנה שלנו מצפון, ולכן היחסים איתה הם גם אסטרטגיים, אבל גם כמעט יומיומיים, ועלינו לשמור על קו ישיר ואינטימי של שיח. על רקע החוף של סוצ‘י, פוטין ואני דנו בשורה רחבה של נושאים, מיחסו המיוחד לעם היהודי, ועד דרכים להתמודד עם האסלאם הפונדמנטיליסטי".
 
כמובן שהתגובות העוקצניות לא בוששו לבוא. ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד כתבה: "רק מי שלא שמע את נפתלי יוצא מדעתו בשעה 24:00 בגלל סטטוס שלא פרגן לו בפייסבוק, יופתע מהעובדה שהוא ייבש את פוטין עם יד באוויר כי כל מה שהיה לו בראש זה הפוזה מול המצלמות. אני זכיתי לשמוע אותו צועק עלי כמו ילד בגלל איזה סטטוס זניח שכתבתי פעם. ולכן אני לא מופתעת בכלל".
נועם פתחי עקץ: "בנט: זה שאין לי מנדטים גורם לי להיות משוחרר גם מול פוטין, שיחכה לי בסבלנות עד שהתקשורת תגיע", כנרת בראשי הוסיפה: "סיכום פגישת בנט פוטין נשמור על ההבנות מתקופת ממשלת נתניהו. אכן פגישה מוצלחת". אלירז שדה הוסיף: "לא מנומס לדבר בעברית כשיש נוכחים בחדר שלא מבינים ובטח כשהנוכח הוא פוטין. ובטח כשבעצם סיבת הביקור ברורה, אין מהות, רק יחצ, כמו תמיד, ילד שרוצה תמונה עם פרארי לא שלו. אתה מביך את ישראל בעולם. קודם ההתעלמות ממרקל עם קשקוש עם היועצת ועכשיו עם פוטין שממתין ללחיצת יד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מציצה
    מצצן 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהוא שיביא לבנט מוצץ
    סגור
  • 5.
    כמה חמור אדם יכול להיות ???
    אסף 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    העיקר שטינופוביץ' התעמולן ובן כזבית המודיע המשטרתי מלקקים לבנט !
    סגור
  • 4.
    כמה חמור אדם יכול להיות ???
    אסף 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העיקר שטינופוביץ' התעמולן ובן כזבית המודיע המשטרתי מלקקים לבנט !
    סגור
  • 3.
    אידיוט שכזה (ל"ת)
    אלדד 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ביביסטים, תמשיכו לטקטק, לפסטט, ולצקצק (ל"ת)
    אחחחח 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 1.
    הישג כביר בפגישה
    נפטול 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פוטין לא נרדם.
    סגור