ויראלי

רינה מצליח השתכנעה? "לא אומרת דברי חכה בפרהסיה בשבת"

עירית לינור שיתפה בתחושותיה לאחר שהתארחה בפגוש את העיתונות בקשת 12 וטענה: "תמיד אני סבורה שעמוק בלב אנשים יודעים שאני צודקת. ומי שסבור שאני טועה - שיידע שזה מיזוגני לזלזל באינטואיציה נשית"
מערכת ice |  4
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
עירית לינור, הפובליציסטית והעיתונאית הוותיקה התארחה בשבת ב'פגוש את העיתונות' בהגשת רינה מצליח ושם הביעה את דעתה לגבי פתיחת תפקידי לחימה לנשים. לינור הייתה נגד משום שלדעתה הדבר לא לטובת הנשים ולא לטובת צה"ל ולא לטובת ישראל.
לינור כתבה בפייסבוק שלה: "אני מצרפת את הקישור בתגובה הראשונה, אבל רוצה להתעכב על כמה נקודות חשובות. לדעתי עמוק בלב רינה מצליח השתכנעה ממני, ולא מעידית שפרן-גיטלמן מהמכון הישראלי לדמוקרטיה. מצד שני, תמיד אני סבורה שעמוק בלב אנשים יודעים שאני צודקת. ומי שסבור שאני טועה - שיידע שזה מיזוגני לזלזל באינטואיציה נשית".
 
"השניה, עידית הדגישה את ערך השוויון ואילו אני דיברתי על ערך תפקיד הגברים להילחם בשעת הצורך ולהגן על נשים, לא לשלוח אותן לקו האש. כמובן, המלצתי בחום, לפני שפותחים לנשים את המיונים לכל היחידות הקרביות, לעשות את זה בליגה לכדורגל, ונראה איך זה מסתדר. אמרתי שגיוס לצה"ל הוא לא זכות, ולא מנגנון להגשמת שאיפות. צה"ל קיים בגלל צורך קיומי וכנ"ל גיוס החובה. תפקיד צה"ל לנצח במלחמות עם הלוחמים הטובים ביותר שבנמצא. ואלה תמיד יהיו גברים".
לינור המשיכה: "הצדעתי בהתלהבות לנשים שרוצות לתת את המקסימום ולסכן את חייהן למען המדינה. עידית נזפה בי ואמרה שהן לא צריכות את ההצדעה שלי, אבל ניצלתי את היותי אישה חזקה ומועצמת ואמרתי שאני מצדיעה להן גם בלי רשות".
לסיום כתבה אשת התקשורת: "כמו כן הקטע צולם בשישי בצהריים, כי אני לא עובדת או מופיעה או אומרת דברי חוכמה בפרהסיה בשבת. ולכן בשולי המסך מופיע הכיתוב: "צולם לפני כניסת השבת". ואחרי כל הדברים האלה - אין על ערוץ 14, והערב אהיה שם בפטריוטים, 20:30".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל
    יוסי 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רינה כבר מזמן צריכה לרדת מהמסך גועל נפש של שדרית ושל פרשנית לפעמים אני מרגיש שכתבת של אל ג׳זירה משדרת אז לפחות יש לנו ה13 את איילה חסון??
    סגור
  • 2.
    למה שלא תגידי דברי חוכמה בשבת?
    שבת של שטויות 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבת הוא הזמן המתאים להגיד דברי חוכמה. המוני הרבנים ש- 85% מהם טיפשים גמורים נותנים הרצאות שלדעתם ולדעת מאזיניהם אלה דברי חוכמה - בשבת. למה את מוסיפה על עצמך סייגים ואיבורים שאין בהם שום טעם. חוץ מטופשות?
    סגור
  • אין לה
    יוסי 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לה דברי חוכמה לא בלע יקוו שלה
    סגור
  • 1.
    בהחלט דברי חוכמה
    מ.מ 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא צפיתי בכתבה המדוברת, אולם מסכים מאוד לכל דבריה של עירית, המשקפים בעיני אמת פשוטה ונקיה החפה מאינטרסים שונים. כל הכבוד
    סגור