ויראלי

אימה בים: כריש הגיח לחוף עמוס ילדים, כך גורש

שוב סיוט של כריש בחוף: הטורף הימי הגדול עשה דרכו לעבר חוף שוקק תיירים במרמריס, טורקיה. סרטון ששותף ברשתות החברתיות מציג את הכריש מתקרב - ואת השוחים נלחמים בו ומניסים אותו בעזרת מגב רצפה פשוט, כזה עם גומי ומקל עץ
מערכת ice |  4
כריש מגורש במגב במרמריס (צילום טוויטר)
תקיפת כריש בעת בילוי ביום זה סיוט של רבים, ולאחרונה הוא מתממש בתדירות גוברת: צילומי וידאו וסטילס מפחידים מציגים את הרגע שבו קבוצת שחיינים נלחמת בכריש עם מגב, בעוד התוקף הימי סובב סביבם. בסרטון, שצולם על ידי צופים ושותף ברשתות החברתיות, נראה הדג הגדול עושה את דרכו לעבר חוף מלא בתיירים ובהם ילדים רבים.
המקרה המפחיד התרחש בחוף מרמריס, דרום מערב טורקיה, הפופולרי גם בקרב ישראלים. בצילומים נראים המקומיים והתיירים עומדים במים רדודים, כשהכריש שוחה סביבם. צופים מהחוף נראים אחוזי אימה, כשאחרים צוללים למים כדי להדוף את החיה. ממש כמו בסרט מלתעות המפורסם, רק הפעם על אמת.
 
לפתע, בתושייה מצילת חיים, אדם אמיץ אחד פנה לעבר הכריש והתחיל באופן מוזר להכות אותו בראשו עם מגב רצפה סטנדרטי, כך דווח ב"מירור".
 
האיש דפק את המגב על ראש הכריש כמה פעמים, בעוד האדון המצלם נשמע צוחק. לאחר כמה פגיעות, נראה שהתוקף הימי הורתע, והוא נראה שוחה לכיוון השני - הרחק מהקהל - כשהשחיינים נשארים במקום כדי לוודא שהוא עוזב. הקליפ ממשיך לרוץ עוד מספר שניות לאחר הפגיעה, כאשר סנפיר וזנבו של הכריש נראים בצילומים. 
הים התיכון נחשב לביתם של 47 מיני כרישים כולל הכריש הכחול, ראש הפטיש הגדול וגם הכריש הלבן הגדול (שהוא המסוכן ביותר, אך נצפה לעתים רחוקות). 
 
הצילומים מגיעים ימים אחדים לאחר שרק השבוע שתי נשים נהרגו במהלך התקפות נפרדות תוך יומיים בחוף תיירותי פופולארי בסיני שבמצרים (ים סוף כמובן במקרים הללו). זה אמנם לא בדיוק אותו ים, אבל כריש זה כריש, וזה קורה קרוב יחסית אלינו.
בתקרית הראשונה, נהרגה אליזבת סאואר מאוסטריה. היא נראתה צועדת במים רדודים כשהיא משתמשת בשנורקל עם סנפירים לא הרחק מהחוף, ואז החיה הימית הגיחה לפתע. ורק 650 רגל משם, אישה נוספת נהרגה שעות קודם לכן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ח
    ח 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה סהכ כריש קטן שלא עושה כלום על מה כל הדרמה... כריש גם לא מתעניין באנשים
    סגור
  • 2.
    אימה בים חחח
    Ronit 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כריש צעצוע
    סגור
  • 1.
    מצחיק
    אפי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה לא בונים לזוגות הצעירים בית להשכרה כי רוצים עבדים תתעוררו עבדים
    סגור
  • תגובתך אינה קשורה
    אבי אגס-דוד 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תגיד לי אבי אין לך גבולות, מה עניין דיור לצעירים או למבוגרים לעניין כריש שתוקף ילדים תמימים. אבקש להסיר את תגובתך, לך למדור נדל"ן או משהו צא ממדור תקיפות כרישים זה נושא מספיק חשוב פה
    סגור