ויראלי

הצטלמה בעירום בגיל 19 ומתחרטת: "איך נתתי לזה לקרות?"

השחקנית אמנדה סייפריד, שכיכבה בסרט "ילדות רעות" לצד לינדזי לוהן בתחילת הקריירה ב-2004, מתחרטת על סצנות עירום שבהן השתתפה בגיל צעיר: "בת 19, הסתובבתי בלי התחתונים שלי, כאילו, אתה צוחק עליי? איך נתתי לזה לקרות?" 
מערכת ice |  3
השחקנית אמנדה סייפריד
אמנדה סייפריד פתחה לאחרונה את הלב וסיפרה על השנים הראשונות של הקריירה שלה ועל המצבים אליהם נקלעה כשחקנית צעירה.
"בת 19, הסתובבתי בלי התחתונים שלי, כאילו, אתה צוחק עליי? איך נתתי לזה לקרות?", היא שאלה בכתבה בפוקס ניוז, ומיד ענתה לעצמה: "אה, אני יודעת למה: הייתי בת 19 ולא רציתי להרגיז אף אחד, ורציתי לשמור על העבודה שלי. זו הסיבה", אמרה.
סייפריד שיחקה ב"כפי שהעולם מסתובב" וב"כל הילדים שלי" כדי לקדם את הקריירה שלה, אבל העניינים ממש השתפרו עבור השחקנית הצעירה כשהייתה בת 18 וגילמה את קארן סמית' ב"בנות רעות" עם לינדזי לוהן ורייצ'ל מקאדמס.
בעבר היא שיתפה בראיון עם מארי קלייר על ההערות הלא נוחות שקיבלה לאחר ששיחקה בתפקיד הזה, במיוחד כשזה הגיע לסצנה שבה דמותה חזה את מזג האוויר על ידי החזקת שדיה. לעתים קרובות גברים היו ניגשים לשחקנית ושואלים אם יורד גשם, בהתייחס לסצנה הפופולרית של "Mean Girls".
 
"תמיד הרגשתי ממש מבולבלת מזה. הייתי בת 18. זה היה פשוט מגעיל", היא נזכרה. ה"מאמא מיה!" וכוכבת "Les Misérables" גם שוחחה על החוויה שלה לא לקבל תפקיד מוזיקלי נוסף בעיבוד הקולנועי של "Wicked" - התפקיד של גלינדה שניתן בסופו של דבר לאריאנה גרנדה.
"[זה] לא אומר שאני לא נפגעת בעבודה שלי. הפסדתי בתפקיד גדול שממש רציתי- [טוב], חשבתי שאני באמת רוצה", אמרה. "זה היה הרסני", אמרה על אובדן התפקיד. "ולא בגלל שום סיבה אחרת באמת הרגשתי שזה נכון. אבל זה לא מוריד מהביטחון שלי בכלל".
סייפריד דיברה על איך אנשים צעירים יותר בתעשייה נמחצים לחלוטין כשהם לא מקבלים תפקיד, אבל אמרה כשזה נוגע להלך הרוח שלה: "שום דבר לא יכול לרסק אותי לחלוטין, כשזה מגיע לעבודה. אני בלתי ניתנת לריסוק! שום דבר לא יכול לרסק את החיים שלי, אלא אם כן זה קשור למשפחה שלי", שיתפה. השחקנית התחתנה עם בעלה תומס סדוסקי בשנת 2017 והם חולקים את שני ילדיהם: נינה ותומס.
סייפריד הייתה מועמדת בעבר לשני פרסי אמי על סדרת Hulu שלה "The Dropout" והיא נמצאת בסדרה הקרובה של Apple TV+, "The Crowded Room".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה הם חולקים את הילדים, לא יכולים להישאר יחד לגדל אותם (ל"ת)
    שם 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זכורה לי יותר סצינה חמה עם ג'וליאן מור...
    כג 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היתה יכולה לבחור גם אחרת ולא הראתה כישורים אחרים
    סגור
  • 1.
    בין השחקניסלסב היחידות הנורמליות (ל"ת)
    רננה 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור