ויראלי

האקסית של נוכל הטינדר נשברת: "היו לי מחשבות אובדניות"

קייט קונלין סיכמה את הפרקים של הסרט בכיכובה בקשת 12 בו סיפרה את הסודות של נוכל הטינדר סיימון לבייב שמעולם לא פורסמו לפני כן: "חצי עולם חושב שאת טיפשה .. והשני חושב שאת נוכלת כמוהו… כל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי"
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום מסך רשת 13)
האקסית של סיימון לבייב, מי שקיבל את הכינוי נוכל הטינדר לאור הסרט אודותיו בנטפליקס, קייט קונלין, סיכמה את שני הפרקים לסרט של חיים אתגר בו היא חשפה פרטים חדשים על הזוגיות ביניהם ועל ההתנהלות שלו שלא כולם ידעו.
קונלין כתבה באינסטגרם שלה: "אני מאוד שמחה שכל זה יצא.. אפילו לא שמחה.. זו אבן שירדה לי מהלב. שיצא, וכולכם נחשפתם למשהו שהתברר להפך הגמור מהמציאות שהייתה. עברתי שנה קיצונית מחרידה.. אימה בתאור של זה עוד מילה פשוטה, לשמור הכל בבטן כשכולם מאחלים לי מוות ואיומים,הבנקים קורעים לי את הטלפון על בסיס יום יומי 8 שיחות לפחות … עליה במשקל קיצונית..אלרגיה קשה בפנים שהייתה חודש ימים".
 
עוד הוסיפה: "כל בוקר קמתי עם נשירת שיער מטורפת וגם התוספות לא הסתירו את התופעה.. השיער היה בכל הבית , באוטו , בכל מקום. כדורים בבוקר להתעורר כדורים ביום להיות רגועה, כדורים לפני שינה .. וכל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי ..היו לי לא מעט מחשבות אובדניות.. כי איך ממשיכים מפה? חצי עולם חושב שאת טיפשה .. והשני חושב שאת נוכלת כמוהו…".
עוד המשיכה: "אבל זהווווו…. אני במקום אחר, חדש, ובריא ובזוגיות כבר כמה חודשים שהיא ההפך המוחלט ממה שהיה לי, שהוא מרים אותי ברגעי משבר, שבכיתי לו לילות שלמים, הכיל את כל הדכאון כשאף אחד לא היה שם. מעכשיו אין ולא יהיה יותר מקום לכדורים אפילו שהמצב רק בדרך להשתפר. אין מקום לדעות של אנשים , כי תמיד יהיה מה להגיד…".
 
לסיום כתבה קונלין: "אני סיפרתי את הצד שלי ואיך הדברים היו באמת.. עשיתי ויעשה הכל כדי שהתופעה הזאת לא תחזור על עצמה.. ושאף אחת לא תיהיה במקומי. ומפה אני עולה ונושמת רק אויר צח! כי אני קייט קונלין , וכל אחת מאתנו הגרסה הכי חזקה של עצמה!!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה