רכילות עסקית

גולדסטאר משתפת פעולה עם ידין גלמן: זה הקמפיין הענק שקטף השחקן

לכבוד יום העצמאות, גולדסטאר משיקה מהדורת בירות מיוחדת אשר נקראת "גיבורים אמיתיים", המוקדשת לגיבורי מלחמה הנוכחית. בנוסף, יבוצע קמפיין עם סרטי דוקו של  מספר גיבורי התקופה אשר אותו יוביל השחקן ידין גלמן
מערכת ice | 
גלמן וגולדסטאר (צילום גולסטאר)

גולדסטאר, הבירה הישראלית המובילה מבית טמפו, הכריזה היום (שני) על השקה מיוחדת של מהדורת שישיית בירות המותג לקראת יום העצמאות 2024. אותה מהדורה מוגבלת וייחודית שהקדישה הבירה הישראלית מבית טמפו, מוקדשת  לסיפורי גבורה ישראלית אופטימית, מלאת השראה ומעצימה.

לצד 7 שישיות, אשר כל אחת מהן תחשוף סיפור גבורה אחר, תפרסם גולדסטאר סרט דוקו בהנחיית השחקן ידין גלמן. גלמן, שנפצע במהלך הלחימה, פגש את הגיבורים להם מוקדשת המהדורה ושמע מהם את הסיפורים.
הסיפורים שנחשפים במהדורת "גיבורים אמיתיים" של גולדסטאר הם לוחם המילואים נוהאד מנסור, לוחמת המילואים אופיר לאור, הלוחם נתנאל טקלה, לוחם המילואים שי דניאל, לוחם המילואים שובל כביר, לוחם המילואים אסף חייט ולוחם המילואים טל נוסבכר.
אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו, בירך על המהלך המיוחד של מותג הבירה הידוע ואמר: "גולדסטאר הוא מותג הבירה הישראלי המוביל וככזה חלה עלינו החובה להתגייס ולעמוד לצד העורף והצבא בימי מלחמה".
 

עוד הוסיף בן זיקרי: "אנחנו גאים לשים את הדגש במיוחד בימים אלו על שיח אופטימי, מלא השראה עם סיפורי גבורה של לוחמים ולוחמות במהלך שכולו הוקרת תודה. נקווה שנחזור לימים שלווים יותר ונבלה כולנו יחד בריאים ושלמים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה