ויראלי

אסי עזר משנה כיוון: עושה את זה לראשונה בגיל 43

הצילומים לסדרה המדוברת "מתוקים" שתעלה בהוט במהלך השנה החלו, כאשר מי שיככבו בסדרה הם רותם סלע ועמוס תמם, כאשר אסי עזר, שכתב את הסדרה, לראשונה בקריירה הארוכה שלו בגיל 43 ייקח חלק בתור שחקן
מערכת ice | 
אסי עזר ורותם סלע (צילום פייסבוק)
הבוקר (שלישי) יצאו לדרך צילומי הסדרה המדוברת מתוקים, בכיכובם של רותם סלע ועמוס תמם ושל אסי עזר, שלראשונה בקריירה הארוכה שלו בגיל 43, ייקח חלק בתור שחקן. את מתוקים, דרמה קומית, שתעלה בשנה הקרובה בערוץ זום בהוט, יצר אסי עזר יחד עם נעם נבו ויעל כץ . הבוקר כאמור גם  הייתה גם טבילת האש הראשונה של אסי עזר כשחקן.
עוד שחקנים שישתתפו בקאסט של הסדרה הם: בר ברימר, נבו קטן, בר זומר, עידו טאקו, נאוה מדינה, קובי מימון, אן קונופני ושלומי טפיארו. צילומי הסדרה צפויים להימשך כחודש ימים, כשאחריהם נדע מתי היא תעלה לאוויר.
 
לפי ההודעה לתקשורת שיצאה עוד בנובמבר אשתקד עם הידיעה על הסדרה של אסי עזר, נודע כי הסדרה מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים בהצלחה את הקונדיטוריה המשפחתית, עד שמי שנחשבת למלכת הקינוחים הבלתי מעורערת של ישראל ואמה הדורסנית, פותחות בייקרי נוצץ מעבר לרחוב. "מתוקים" תשודר במהלך שנת 2023 בערוץ ZOOM (ערוץ 83), ב-HOT VOD Young ובנקסט TV ורק ללקוחות HOT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה