עסקי ספורט

ענקית הסופרים מגיעה לליגת העל, לאיזו קבוצה תעניק חסות?

רשת הסופרמרקטים ויקטורי, המפעילה כ-63 סניפים ברחבי הארץ, חתמה על הסכם עם מחזיקת גביע המדינה וסגנית האלופה, הפועל באר שבע, במסגרתו תעניק לקבוצה חסות בשנתיים הקרובות. המנכ"ל, אייל רביד: "עוד מאז ילדותי הפועל באר שבע ומשפחתי כרוכים זה בזה"
מערכת ice | 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
מחזיקת גביע המדינה וסגנית אלופת המדינה בכדורגל הפועל באר שבע, הודיעה היום (שני) על הסכם חסות חדש. אחרי שבשנה האחרונה זכתה לחסות מרשת הסופרים "מחסני השוק", כעת, הקבוצה מבירת הנגב חתמה עם רשת סופרמרקטים אחרת - רשת "ויקטורי", שתייצג אותה בשתי העונות הקרובות. 
הקבוצה תיקרא מעתה הפועל "ויקטורי" באר שבע. במסגרת ההסכם לוגו הקבוצה יפורסם על גבי חזית חולצת המשחק הרשמית, לוח הראיונות, אוטובוס הקבוצה וכן מתחם האימונים, הבית האדום ימותג בהתאם. רשת ויקטורי מפעילה היום 63 סופרמרקטים (לא כולל הסניף האינטרנטי), המשתרעים על שטחי מכירה של למעלה מ-66.5 אלפי מ"ר בפריסה ארצית. 
נשיאת הפועל באר שבע, אלונה ברקת אמרה: "אני מברכת את רשת ויקטורי ואת הבעלים, אבי ואייל רביד על הצטרפותם למשפחת הפועל באר שבע. אני מודה להם על הבעת האמון ובחירתם לתמוך במועדון בעונות הקרובות. אבי ואייל, אוהדי הקבוצה מילדות, להם זיקה רבה למועדון והם מלווים ותומכים במועדון במשך שנים רבות".
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד: "עוד מאז ילדותי הפועל באר שבע ומשפחתי כרוכים זה בזה, יש לי זיכרונות רבים מהמגרשים, מחגיגות השמחה על הניצחונות והצער בהחמצות. ערכי הספורט וערכי רשת ויקטורי מתכתבים אחד עם השני. אנו בויקטורי שואפים תמיד לנצח תוך כדי משחק הוגן ואין לי ספק כי יחד נממש ערכים אלו בדרך לעונה בלתי נשכחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה