תיירות
הצעד של רשת המלונות ל"חינוך" הקהל הישראלי: "אפס סבלנות"
רשת מלונות ישראלית חוברת למשפיענית תמי לנצ'וט בקמפיין ייחודי, שמציג בסרטונים הומוריסטיים כללי התנהגות במלונות – במטרה להפוך את החופשה לנעימה יותר לכולם. והאם לא חוששים מבאזז שלילי?
רשת המלונות אסטרל יוצאת במהלך חדשני עם המשפיענית תמי לנצ'וט, המוכרת כ"תמי נימוסים", בסדרת סרטונים שתעסוק בכללי התנהגות במלונות – במטרה להפוך את החופשה לנעימה יותר לכולם.
הסרטונים, חלק מקו אסטרטגי רחב של הרשת תחת הסלוגן "אין חופשה מלהיות בן אדם", יתמקדו בסיטואציות יומיומיות שמוכרות לכל מי שהתארח אי פעם במלון: מהתנהגות סביב הבריכה (שמירת מגבות על מיטות שיזוף מהבוקר, עישון ואכילה ליד המים), דרך התנהלות עם ילדים (השפרצות לא רצויות, נגיעות באוכל בבופה ולחיצה אובססיבית על כל כפתורי המעלית) ועד הרגלים בעייתיים שפוגעים בחוויית החופשה של כולם. סדרת הסרטונים שיעלו בקרוב בעמודי הסושיאל של אסטרל ושל תמי נימוסים, ימחישו איך ניתן ליהנות מחופשה כיפית ומהנה בלי לפגוע באחרים.
יראת ויהונתן טוכפלד ואור אסולין (צילום: ניב מאיו)
ליאור ברנמן -זבולון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של רשת מלונות אסטרל ציינה: "במקרים רבים מלונות מעדיפים להימנע מלהתייחס להתנהגויות בעייתיות של אורחים כדי לא לייצר באזז שלילי למלון. אנחנו ברשת אסטרל מאמינים שאפשר לשנות ולהציב סטנדרט אחר – כזה שמאפשר חופשה נעימה לכלל האורחים. מהלך 'אין דבר כזה לקחת חופש מלהיות בן אדם' מציב מסר ברור ואפס סבלנות מצד הרשת להתנהגויות לא מקובלות. המהלך של תמי נימוסים הינו חלק ממהלך כולל ובא להנגיש את המסרים האלו בצורה כיפית, מצחיקה שמעוררת הזדהות ואנו מקווים שתכניס עוד מודעות לנושא החשוב הזה.."

ליאור ברנמן-זבולון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של רשת מלונות אסטרל (צילום יוסי צבקר)
לדברי יראת טוכפלד, מנכ"לית שותפה במשרד הפרסום 'ארבעים ושתיים' שעומד מאחורי המהלך: "לקראת חופשות הקיץ, רשת אסטרל החליטה לצאת במהלך הסברה בעל מסר ברור - 'אין דבר כזה לקחת חופשה מלהיות בן אדם', המהלך החל בפוסט תגובה של הרשת למקרה חריג שהיה באחד המלונות והתגובות האוהדות אליו גרמו לנו להבין שיש פה משהו עמוק יותר. החלטנו לקחת את זה צעד קדימה עם סדרת הסרטונים של תמי נימוסים. טוכפלד מסכמת: "המהלך הנוכחי עם תמי נימוסים מציע גישה רעננה ורגישה לנושא חשוב כמו התנהגות לא מכבדת במלונות. אנחנו לא מנסים לשפוט, אלא להציע הצצה בדרך בה כל אחד מאיתנו יכול לשדרג את החוויה במלון, כדי שלכולם יהיה נעים יותר. המטרה שלנו היא להעביר את המסר בצורה חיובית, עם הרבה הומור. חופשה זה זמן ליהנות, אך גם לכבד את הסביבה.״
עוד ב-
תמי לנצ'וט, המובילה את הקמפיין, מסכמת: "לפני שנה התחלתי לפרסם סרטוני נימוסים בטיקטוק, והם תפסו תאוצה מטורפת. מאות אלפים צפו בסרטונים שמדגימים איך לעלות נכון במדרגות הנעות, להתמודד עם התקלות באדם שאינך מזהה, לאכול במסעדה ועוד. אני מאוד שמחה לקחת חלק במהלך הזה עם מלונות אסטרל ולהביא את הכללים האלו גם לחופשות – שהן לא רק זמן של מנוחה, אלא גם הזדמנות להיות טובים יותר אחד לשני."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מעולה... ולזרוק את כל האפסים הרעשנים וה"מגיע לי" (ל"ת)חני 03/2025/07הגב לתגובה זו0 0סגור



