תיירות
חברת התעופה הישראלית בשינוי דרמטי ומשמעותי בקו המבוקש לניו יורק
ארקיע מפתיעה עם שינויים דרמטיים בקו לתפוח הגדול – כולל מטוסים חדשים, מחלקת עסקים מפוארת, טיסות ללא עצירות, ואפילו אינטרנט אלחוטי. אבל יש גם טוויסט אחד שלא בטוח שכולם יאהבו. כל הפרטים בפנים
חברת התעופה ארקיע מבצעת שינויים משמעותיים בקו שלה שנפתח השנה, תל אביב–ניו יורק. הקו שמופעל באמצעות מטוס חכור יחד עם צוות זר, יופעל על ידי חברה אחרת.
החל ממחר (רביעי) ארקיע תחליף את המפעיל, החברה שמספקת לה מטוס וצוות – מאיברוג'ט הספרדית-פורטוגלית לחברת GullivAir הבולגרית. המעבר הזה יאפשר לארקיע לשוב ולהפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לניו יורק, לאחר תקופה בה נדרשה עצירת ביניים באתונה בשל אילוצים תפעוליים.
המטוס החדש, Airbus A330-200 של GullivAir, מציע לראשונה לארקיע מחלקת עסקים עם מושבים הנפתחים למיטה שטוחה, בתצורת 1-2-1 עם גישה ישירה למעבר. בנוסף, המטוס כולל 46 מושבי Economy Plus עם מרווח רגליים נדיב ו-222 מושבים במחלקת תיירים. מחירי מחלקת העסקים מתחילים מ-1,750 דולר לכיוון, וכוללים שתי מזוודות, עלייה מהירה למטוס, גישה לטרקלינים, ערכת נוחות ושירותי פרימיום נוספים.
החל מה-23 במאי, תרחיב ארקיע את היצע הטיסות בקו זה באמצעות הסכם חכירה נוסף עם חברת Neos האיטלקית, שתפעיל מטוס דרימליינר. מטוס זה יציע 28 מושבי Premium Economy בתצורת 2-3-2 ו-327 מושבים במחלקת תיירים, אך ללא מחלקת עסקים. עם זאת, במטוסי Neos תוצע לראשונה אפשרות לגלישה באינטרנט אלחוטי (WiFi).
שתי החברות – GullivAir ו-Neos – יפעילו את הקו ללא עצירות ביניים, והנוסעים יוכלו לבחור את סוג המטוס והמפעיל בעת ההזמנה. בשלב זה, הסכם החכירה של Neos תקף לחודש אחד בלבד, אך בארקיע מציינים כי הם בוחנים אפשרויות להרחיב את שיתופי הפעולה עם מפעילים נוספים, במטרה להגדיל את תדירות הטיסות.
עוד ב-
המהלך של ארקיע מגיע על רקע חזרתה האיטית של התעופה הזרה לישראל, והצורך במענה לביקוש הגבוה לטיסות ישירות לניו יורק. החברה מדגישה כי היא פועלת בשקיפות מול לקוחותיה ומעניקה שירות אישי לנוסעים המושפעים מהשינויים. אין ספק, כל תוספת שירות בקו המבוקש הזה היא בשורה חיובית עבור הנוסעים הישראלים והבינלאומיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



