טלוויזיה

בן כספית נכנס בינון מגל בשידור חי: "יא חופן, אפס כזה"

כספית אמר ליוסי יהושע בעקיצה למגל: "תסביר לצבא שאם ינון יקבל עמלה פלוס מע"מ יש סיכוי", מגל השיב לו: "לפחות אני לא אלך למשטרה להשטנקר", כספית הגיב: "אם המשטרה קוראת הולכים, אם היה לי חומר עלייך גם הייתי הולך", מגל השיב: "כי שטינקר נשאר שטינקר, הרי כל עיתונאי הולך למשטרה עם חומרים". כספית התרגז ואמר: "לתת לך רשימה? לתת לך רשימה? לתת לך רשימה יא חופן? אפס כזה אלוהים"
מערכת ice |  6
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עוד עימות ענק פרץ בין בן כספית וינון מגל ב-103FM כאשר הם פתחו היום (שני) את תוכניתם בשיחה על המחאות החוזרות ונשנות נגד הממשלה וההפגנות לשחרור חטופים זאת בזמן המלחמה.
"למה הבוקר חסמו כבישים לאזרחי ישראל?", פתח מגל בשאלה לעמיתו בתכנית. "יש דבר אחד שהם רוצים - הם לא מוכנים לקבל את זה שיש כאן שלטון של בנימין נתניהו, מנהיג הימין, זה הכל פשוט. בן כספית טען: "אנחנו במלחמה, אבל זה לא מפריע לקואליציה המתועבת, המופקרת והמושחתת הזו להמשיך את הביזה. חוק הרבנים. בזמן שנופלים פה בני ציונות דתית וכיפות סרוגות בהמוניהם, הם באים להעביר חוק שיקבע שכמעט יהיה אפשר לבחור לרבני ערים את הרבנים הסרוגים. זה פשוט לא ייאמן האירוע הזה, הם לא רואים בעיניים".

מגל כעס ואמר לו: "אתה כל היום מרעיל על ראש הממשלה, אמרת ממשלה של פושעים, לא אנשים לא בסדר, אמרת פושעים שצריכים לשבת בכלא, יש לך טיפת מודעות? זה לא ייאמן". כספית השיב לו: "אתה ירדת מהפסים ואתה תגמור כמו דודו טופז".
מגל אמר: "כפרה, דודו טופז היה מלך, לא אסקופה נדרסת של האליטה כמוך, היה מלך הטלוויזיה, לי יש אלוהים ואני בא בשם היהדות, אתה בשם מה אתה בא?", כספית השיב: "נכון, הנה אנחנו מסכימים, אני רוצה לסיים הוא לא נותן לי, הוא מפריע לי כבר דקות ארוכות, הפתרון לסיים את זה הוא לא הפתרון, אני אחזור מחר, תגיד לכוכב שהתכנית שיתן לי לדבר, אני אחזור בשעה הבא בלי שהמטורלל הזה יגיד לי כל דבר", מגל השיב: "אני הרמתי ערוץ מאפס".
כספית אמר ליוסי יהושע בעקיצה למגל: "תסביר לצבא שאם ינון יקבל עמלה פלוס מע"מ יש סיכוי", מגל השיב לו: "לפחות אני לא אלך למשטרה להשטנקר", כספית הגיב: "אם המשטרה קוראת הולכים, אם היה לי חומר עלייך גם הייתי הולך", מגל השיב: "כי שטינקר נשאר שטינקר, הרי כל עיתונאי הולך למשטרה עם חומרים". כספית התרגז ואמר: "לתת לך רשימה? לתת לך רשימה? לתת לך רשימה יא חוצפן? אפס כזה אלוהים, חברה הוא ירד מהפסים, צריך לקחת אותו להסתכלות", מגל הגיב: "אם אתה תנבל את הפה גם אני יודע לנבל את הפה, אני ערס, אז שמור על הפה וגם אני אשמור".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כספית כבר מזמן לא עתונאי אל תועמלן מסית. (ל"ת)
    ידוע 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אלימות מילולית בתקשורת, בכנסת, בכל מקום. גועל נפש (ל"ת)
    שירה 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מה ההתייחסות לחרש -מגל הזה
    מגליע 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ממשפחת הביוביזם
    סגור
  • 3.
    לך למשטרה עם פרשת המימד החמישי שטויחה. נראה אותך.
    עיתונאי מהשאול 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, בן כספית, תן לי רשימה של מקרים בהם הלכת אתה למשטרה להגיש תלונה או לחשוף מידע על אחד משלכם. אחד! אפס.
    סגור
  • 2.
    בן כספית =בן כזבית עיתונאי אפס מלשן עיתונאי עאלק
    פטריוט 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ינון בא נעשה מגבית להכנסת בן כזבית לשער מנשה מחלקה סגורה חלוק לבן בלי תחתונים קשור למיטה
    סגור
  • 1.
    בן כספית =בן כזבית עיתונאי אפס מלשן עיתונאי עאלק
    פטריוט 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ינון בא נעשה מגבית להכנסת בן כזבית לשער מנשה מחלקה סגורה חלוק לבן בלי תחתונים קשור למיטה
    סגור