טלוויזיה

דרמה בהפקת רוקדים עם כוכבים: האם שידור ההשקה יידחה?

בהפקה, שמתכוננת בימים אלה לעלייתה המחודשת של התוכנית אחרי עשור, הודיעו על שני משתתפים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, ויום הצילומים הראשון שתוכנן נדחה
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
הקורונה, שנראה בסבב הנוכחי שנמצאת כבר בכל מקום, מתחילה להראות גם נזקים בלוח השידורים בעקבות היעדרות של מגישים מהמסך. אתמול ארץ נהדרת התמודדה עם מכת הקורונה השניה שלה והפעילה מודל משולב של צילומים מרחוק למבודדים, וכבר הבוקר תוכנית נוספת של קשת מתמודדת עם התפרצות.
הפקת רוקדים עם כוכבים שנמצאת בימי שיא של טרום הפקה, בזמן שהפורמט עתיד לחזור למסך עשור אחרי ששודר בפעם האחרונה. לאור גל הקורונה ומספר מאומתים שהתגלו בהפקה, יום הצילום שהיה אמור להתקיים בשבוע הבא באולפן נדחה עד להודעה חדשה. אסטלה והרקדן שלה נמצאו חיוביים, ומדווחיפם כי מרגישים טוב ונמצאים בבידוד. כל שאר המשתתפים התבקשו להיבדק בהתאם לכך. יחד עם זאת, החזרות של הרקדנים והמשתתפים ממשיכות כרגיל. 

התוכנית תשודר בפורמט שמשלב צילומים מוקלטים לצד צילומים בשידור חי, יחד עם זאת בקשת עוד לא פרסמו תאריך רשמי לפרק ההשקה, והיא צפויה לעלות לשידור בתקופה הקרובה.
רוקדים עם כוכבים חוזרת בימים אלה למסך  אחרי עשור שהפורמט לא שודר בישראל. מדובר בהפקה מורכבת שכן היא אחת היחידות שהצילום והשידור שלהם נעשה בשידור חי, כזה שכמעט כבר לא קיים בטלוויזיה מלבד האח הגדול שמבוסס על שידור ישיר ופרק ערוך.
 
קשת עומדת מאחורי הפורמט אחרי שבפעם האחרונה ששודר היתה זו דווקא הזכיינית המתחרה רשת, חילוף שהתאפשר בגלל תום החוזה על הפורמט מול רשת. בין הידוענים שלוהקו כבר לתוכנית נמנים מעיין אדם, רותם כהן, לירן דנינו, בר זומר, עדי אשכנזי ועדן פינס. מי שעוד לוהקה באופן מפתיע היא יעל בר זוהר שמוכרת כמזוהה עם רשת ונאלצה בעקבות כך להפסיק את הגשת התוכנית שלה ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה