טלוויזיה

כוכבת האח הגדול במתקפה על התכנית: "מזעזע וקשה לצפייה"

עינב בובליל כוכבת הריאליטי שהתפרסמה לראשונה בעונה הראשונה של "האח הגדול" יוצאת במתקפה קשה נגד התכנית: "ב-2022 זה כבר פחות מתאים, אני רואה עם הבנות שלי ומתבאסת שהן רואות דברים כאלה. קצת קשה לצפייה. הזדעזעתי ממה שראיתי שם"
מערכת ice |  7
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
עינב בובליל כוכבת הריאליטי שהתפרסמה לראשונה בעונה הראשונה של "האח הגדול" יוצאת במתקפה קשה בחשבון האינסטגרם שלה נגד התכנים אותם משדרת התכנית שלטענתה: "זה קצת קשה לצפייה".
רגע אחרי שצפתה בפרק אמש העלתה בובליל סרטון ואמרה: ״הדיירים באח הגדול עושים תחרות מי יותר בריון, מי יותר צעקן מי ישפיל הכי הרבה, כנראה הם חושבים שזה מה שהולך, ונכון שיש לזה עבר, אלו שעשו רעש, בריונים מכות וקללות זכו באהבת הקהל, אבל ב-2022 זה כבר פחות מתאים, אני רואה עם הבנות שלי ומתבאסת שהן רואות דברים כאלה. קצת קשה לצפייה, אני אומרת את האמת״.
 
בובליל ספגה ביקורות מאנשים שטענו שגם היא הייתה כזאת כשהשתתפה בתכנית, והגיבה: "נכון, אבל בחיים לא קיללתי, בחיים לא השפלתי, בחיים לא עשיתי חרם. אנחנו גם מדברים על זמנים אחרים, לפני 13 שנים לא הייתה מודעות למה שיש היום. זה היה עולם אחר, והיום אנחנו חיים במציאות שונה. לילדים שלי בני 11 ו-12 אין מה לראות בתוכנית כזאת. אני  הזדעזעתי ממה שראיתי שם".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תגובה לעינב בובליל
    יפה 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עינבי יקירה..מהר מאוד הפכת את עורך לפרידמנית.. שחכת את ימיך..את זו שהתחלת עם כל ניבולי הפה באח הגדול הראשון בישראל.. קל לך מאודלשכוח זאת..אז יאאלה תרדי מהעץ מי שהמציא את המושג פרידמנים זו את.. זו תחילת הגזענות והתנהגות המזרחית המגעילה בתוכנית הבתולית הראשונה של האח הגדול.. יאאלה בלי להתיפיף עם הפה הגדול שלך
    סגור
  • 6.
    האח הגדול
    אסנת 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שכתבו מיה דגן ו בובליל מסדה אתם
    סגור
  • 5.
    האח הגדול
    יעלי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר לאחרונה ונתנאל בלתי נסבלים אלימים אגרסיבים בר כל העת מאיימת עם האצבע גם חברה נוער צופה בתכנית טמה הוא למד? בושה העיפו את הםודל של דיאן ובר שרוצה משפחה שתחפש בחוץץץ תודה.
    סגור
  • 4.
    האח הגדול
    Mad 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אח גדול!!! מה עם משימות? יהיו עסוקים יפסיקו לנבוח..
    סגור
  • 3.
    תוכנת טובה . מי שלא רוצה לראות יש תכניות אחרות (ל"ת)
    שי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    פח זבל
    סיוון 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נו באמת זה חדש ?רק תוכניות זבל אפשר ליראות בטלוויזיה שום דבר טוב ערכי וחינוכית אפשר ליראות שם הלך על הנוער הצעיר
    סגור
  • 1.
    אח גדול
    חן 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד יש וויכוחים באח הגדול אני צופה אדוקה וממש לא חושבת שיש בריונות חוץ מבר כהן שהיא בריונית ודיאן שנגררת..זה סיר לחץ בם רעבים זה מוציא מן הדעת עוד יהיו ויכוחים חילוקי דעות וקטעים.. צריך לגנות חרם..??
    סגור