שיווק ופרסום

הגרלת מיליון הדולר שהפתיעה את הצופים באמצע משחק הסופרבול

במהלך הפסקת הפרסומות בערב הסופרבול הושקה פרסומת שהפתיעה את הקהל. הגרלת מיליון הדולר של חברת אינטואיט המציעה כלים לניהול פיננסי והחזרי מס בארה"ב
מערכת ice | 
דולר (צילום shutterstock)
ערב הסופרבול לו מחכים מדי שנה עשרות מיליוני אוהדי הפוטבול האדוקים התקיים הלילה (שני) במה שהפך להיות ערב בלתי נשכח. עם הכרעת המשחק בשניות הסיום לאחר מותחן של ממש, ושואו ענק שרק לאס ווגאס יודעת לתת.
במהלך תשדיר הפרסומות המוכר והיקר מאד של הסופרבול, הושקה גם הפרסומת של חברת הפינטק הענקית אינטואיט. החברה שמציעה כלים לניהול פיננסי והחזרי מס בארה"ב, לה מאות עובדים גם בישראל העוסקים במחקר ופיתוח, מציעה לקהל האמריקני להיכנס להגרלה ולזכות במיליון דולר.

מי שכיכבה בפרסומת היא הקומיקאית העולה קווינה ברנסון, וביים אותה השחקן, תסריטאי ובמאי היהודי זוכה האוסקר טאיקה ואיטיטי. הפרסומת הפתיעה את הקהל שרגיל לראות פרסומים ישירים של חברות למכירת המוצרים שלה, מאחר והפרסומות בסופרבול עולות הון תועפות, כך שלרוב החברה המפרסמת את עצמה בכל שניה ושניה מהפרסומת. חלק סבורים כי מדובר ברעיון מצוין, ויעיד על כך הקשב הרב של הצופים לפרסומת בזמן ששודרה.
 
מעבר לפרסומות גם משחק היה, ועוד איזה משחק. הקבוצות קנזס סיטי וסן פרנסיסקו נפגשו לגמר המכריע שבסיומו נקבעה אלופת הפוטבול האמריקאי ומי שתלך בגאווה במנהרות השחקנים בשנה הקרובה. לאחר שהמשחק נשלח להארכה, ואת הצופים במגרש לנסות ולהירגע מהמותחן הגדול, מספר שניות לסיומה של ההארכה המותחת הבקיעה קנזס סיטי טאצ'דאון ובדרך הכי מתוקה שאפשר, קטפה את התואר בפעם השנייה ברציפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה