שיווק ופרסום

טסים לחו"ל? זה השלט הענק שתראו מחלון המטוס

קמפיין חדש לפרטנר על הגג של מטה חברת התקשורת. השלט החדש פונה לכיוון השמיים וגודלו לא פחות מ-30 מטר. השלט פונה לקהל היוצאים והחוזרים מחו"ל ונכתב בו "Partner 5G אתכם בכל מקום".
מערכת ice | 
פרטנר (צילום unsplash)
קבוצת התקשורת פרטנר במהלך מקורי וייחודי, הציבה השבוע שלט חוצות ענק על גג מטה החברה בראש העין. השלט החדש פונה לכיוון השמיים וגודלו לא פחות מ-30 מטר. השלט פונה לקהל היוצאים והחוזרים מחו"ל ונכתב בו "Partner 5G אתכם בכל מקום".
רק לאחרונה השיקו פרטנר וביטוח ישיר שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו לקוחות שירכשו חבילת תקשורת לחו"ל יקבלו במתנה מביטוח ישיר את הכיסוי הביטוחי החיוני ל-5 ימים הראשונים של הנסיעה (בכפוף לתקנון המבצע).
 
לחבילות החו"ל של פרטנר שלושה יתרונות משמעותיים המאפשרים חווית שירות מיטבית. לפרטנר הסכמים עם מספר רב של מפעילות בינלאומיות, מה שמאפשר קליטה וקבלת שירות באזורים נרחבים. הודות להסכמים אלה, הלקוחות יכולים להמשיך ולגלוש בחו"ל בטכנולוגיית 5G.
כמו כן, חבילה דרך פרטנר מאפשרת להמשיך ולשמור על המספר הישראלי ולבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה. במיוחד בימים אלו חשוב לשמור על קשר עם הבית, להיות בזמינות גבוהה בכל רגע נתון ולא להסתמך על WiFi.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה