שיווק ופרסום

חברת AIG במהלך ענק: זו התוספת שתעניק לפוליסת הביטוח

חברת הביטוח AIG הכריזה על שיתוף פעולה נרחב עם עמותת נט"ל, שתכשיר מתנדבים מתוך עובדי AIG שישמשו כנאמני חוסן קהילתיים ובתוך AIG, זאת כחלק מ'הממ"ד הרגשי', במסגרתו העניקה סיוע נפשי ראשוני ללא תנאי למבוטחיה כחלק מפוליסת הבריאות אותה הם משלמים
מערכת ice | 
יפעת רייטר (צילום אוהד רומנו)
אירועי המלחמה הביאו איתם באופן טבעי תחושות של חרדה, אי ודאות וחוסר אונים. אצל חלקנו, בוודאי אלה שחוו מקרוב אירועים טראומטיים מהמלחמה או מאירועי טרור, אלה מצבים העלולים להתפתח גם לפוסט טראומה. ה-"פציעה השקופה" לא מאפשרת למתמודד איתה לחזור לחיים מלאים וטובים, וככל שמקדימים את הטיפול בה כך יגבר הסיכוי להחלים ולחזור לשגרת חיים.
רק השנה החליטו בחברת הביטוח AIG לכלול בפוליסת הבריאות את הממ"ד הרגשי – מעטפת מענים פסיכולוגיים למבוטחים המתמודדים עם מצבים נפשיים מורכבים וביניהם פוסט טראומה.
 
בין המענים הניתנים ניתן למצוא טיפולים פסיכולוגיים וטיפולי CBT, ייעוץ פסיכיאטרי, טיפול בהפרעות אכילה וכן טיפולים מותאמים לילדים כגון: ייעוץ בבעיות שינה, טיפולים רגשיים מגוונים (רכיבת סוסים, תרפיה במוסיקה, טיפול בבעלי חיים), טיפולי נוירו פידבק ועוד. 
מתוך רצון להמשיך ולשים את הממד הרגשי במרכז, הכריזה היום (רביעי) AIG על שיתוף פעולה נרחב עם עמותת נט"ל המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע מלחמה וטרור באמצעות חברת אג'נדות. במסגרת שיתוף הפעולה, עמותת נט"ל תכשיר מתנדבים מתוך עובדי AIG שישמשו כנאמני חוסן קהילתיים ובתוך AIG. 
מיד עם פרוץ המלחמה ייסדה AIG את 'הממ"ד הרגשי', במסגרתו העניקה סיוע נפשי ראשוני למבוטחיה, ובאמצעות סרטוני הדרכה עם מדריכת ההורים אפרת לקט, העניקה גם כלים פרקטיים להתמודדות עם חרדה אצל ילדים.
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG: "המהלכים האחרונים הם נדבך נוסף במהלך רחב שאנחנו מובילים מאז אוקטובר, תחת הכותרת "הממ"ד הרגשי", שמהותו התייחסות מקיפה לצרכים הרגשיים. מצוקות רגשיות לא נעלמות אחרי חצי שנה, והזנחה שלהן מקרינה על כל היבט בחיים שלנו, המשפחתיים, התפקודיים והתעסוקתיים. אלה מצבים שלרוב סמויים מהעין, והמחויבות שלנו להפנות אליהם זרקור, כדי שכל מתמודד נפש או נפגע טראומה יוכל לדבר על זה בפתיחות ולפנות לתמיכה מהקהילה".
 יפעת רייטר, מנכ"לית AIG (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה