שיווק ופרסום

משרד יחסי הציבור מתחדש: אלו שלושת התקציבים שיצטרפו לרשימה

מרום תקשורת יטפל באגודה לבריאות הציבור, עמותה עצמאית שפועלת מול הרשויות המקומיות, קופות חולים ומשרדי הממשלה. בנוסף, המשרד יטפל בבנייני האומה בירושלים ובמסעדת פטרה האשדודית. טל מרום, בעלים ומנכ"ל: "מברכת ושמחה על ההזדמנות שנפלה בחלקנו"
מערכת ice | 
טל מרום מלובץ, בעלי המשרד מרום תקשורת (צילום באדיבות מרום תקשורת)
משרד היח"צ מרום תקשורת הודיע הערב (שלישי) כי נבחר לטפל בתקציב היח"צ של האגודה לבריאות הציבור, מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ICC בירושלים  המציין השנה 70 להיווסדו ומסעדת פטרה באשדוד. האגודה לבריאות הציבור - העמותה העצמאית הגדולה בישראל הפועלת בכ-45 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה צוות מיומן ומקצועי הכולל למעלה מאלף עובדים הרואים בעבודה שליחות ופעילות למען הציבור במדינת ישראל.
האגודה, שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם מגוון הרשויות המקומיות במדינה, קופות החולים ומשרדי הממשלה השונים, שמה לה למטרה לקדם את בריאות הגוף והנפש של אזרחי ישראל ובכך לשפר את איכות חיי כלל האוכלוסייה במגוון נושאים: טיפול בכלל ההתמכרויות, בדיקות של איכות המזון והשתיה בחברות, בצבא, במשרדים, מסעדות ועוד. האגודה מקדמת בריאות אצל הגיל הרך וילדים, מעניקה שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות, דואגת לבריאות הנפש ועוד.
מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה הינו מרכז הכנסים הבינלאומי הגדול בישראל, נושא בגאווה במהלך 70 שנה מורשת מפוארת של כנסים ואירועים שהיוו אבן דרך בהיסטוריה של המדינה. גם היום מנהל פעילות ענפה באירוח אישים רמי דרג, כנסים וירידים בינלאומיים ומקומיים, תערוכות אמנות, מופעים של מיטב אמני המוזיקה הישראלית ואירועים רבים נוספים.
מסעדת פטרה באשדוד הינה מוסד קולינרי מוביל בישראל, המסעדה ממוקמת על הקו הראשון לים בחוף הקשתות באשדוד, טבולה בצמחייה ירוקה ובאווירה פסטורלית ונעימה. המסעדה,  בבעלות המסעדן סימו בן חובל, המשמש כמוביל הקו הקולינרי הראשי, מציעה תפריט אוכל גיאורגי, לא כשר, הכולל מגוון מאפים ותבשילים מן המטבח הגרוזיני המסורתי, לצד מנות אירופאיות קלאסיות מהדגה הימית, פירות ים ובשרים משובחים.
 
טל מרום בעלים ומנכ"לית מרום תקשורת: "אני מברכת ושמחה על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לעבוד יחד עם האגודה לבריאות הציבור ומרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, 2 מוסדות גדולים וחשובים למדינת ישראל. מסעדת פטרה היא פנינה באשדוד שאני מודה על הזכות להכיר לכלל חובבי האוכל הטוב את המסעדה המדהימה הזו. 3 התקציבים החדשים הינם אתגר בעיקר בתקופה הנוכחית בה אנו נמצאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה